Buna ziua, in vederea depunerii dosarului de pensionare mi-am facut cont la CNPP si am descarcat declaratiile fiscale depuse de angajator, respectiv Primaria sectorului 5.. Din acele declaratii lipsesc 4 luni din 2005.Ca aceste luni sa fie adugate,angajatorul trebuie sa faca declaratie rectificativa ( asa mi-a comunicat CNPP ) dar angajatorul nu-mi da decat o adeverinta motivand ca nu exista copii ale declaratiilor fiscale si nici dischetele de atunci.Concluzia este ca am pierdut acea perioada? sau exista si o alta varianta de a le recupera?Multumesc anticipat.
Pai aici e problema, nu apar in baza de date a CNPP si nici la ANAF.Angajatorul spune ca a trimis, ceilalti nu au primit.Asta spuneam, ca angajatorul numai are arhiva.
V-am explicat ca, chiar daca nu are arhiva poate solicita Casei de pensii baza de date cu declaratiile respective , apoi va putea face rectificativele .