avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 779 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Baza de calcul pentru sporuri
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Baza de calcul pentru sporuri

Bună ziua! Ma numesc Miruna Șerban, sunt asistent medical.luna aceasta am trecut de la gradația 3 la gradația 4. Mi s-a modificat salariul de încadrare,dar nu și baza calcul sporuri,care a rămas la baza de încadrare anterioara.
Întrebarea mea : este legal?
Cel mai recent răspuns: MirunaTia , utilizator 11:40, 17 Mai 2024
Nu este corect ..gradatia 4 se aplica la salariul de incadrare nou.
Bună ziua! Mulțumesc pentru răspuns,dar nu m-a lămurit. Salariul meu sa-a mărit cu procentul aferent gradatiei,2,5 %,dar sporul pentru condiții periculoase de lucru,este calculat la salariul de baza avut în decembrie 2021 cred.iar celelalte sporuri(noapte) la un salariu din 20116,2017.

Cornel Vasile a scris:

Nu este corect ..gradatia 4 se aplica la salariul de incadrare nou.

OUG 115/2023
art. II
Începând cu data de 1 ianuarie 2024, cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor, primelor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul brut lunar, solda lunară de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice se menține cel mult la nivelul cuantumului acordat pentru luna decembrie 2023, în măsura în care personalul ocupă aceeași funcție și își desfășoară activitatea în aceleași condiții.
Mjltumesc frumos pentru răspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Calcul indemnizatie doctorat in urma cresterii salariului minim brut la 3000 lei, in 2023 Petroviciu Petroviciu Buna ziua, Am citit ca in 2023 salariul minim brut va creste la 3000 lei. Ce se va intampla in acest caz cu indemnizația de doctorat? Se va calcula și ... (vezi toată discuția)