„Indirect” sunteți fix în eroare. Altfel dacă ne afundăm în filozofia „indirectului” în interpretarea art. 28 alin. 3 din lege, asta ar însemna, tot „indirect”, că președintele asociației ar trebui să aibă cel puțin studii medii în domeniu economic.
Deși am mai discutat despre acest subiect, haideți să vedem împreună în sarcina cui a pus legiuitorul verificarea listelor de plată :
Art. 66 lit. m din legea nr. 196/2018:
„( administratorul) calculează, întocmește,
supune verificării cenzorilor/comisiei de cenzori, supune aprobării comitetului executiv și afișează la avizier lista lunară a cheltuielilor de întreținere, întocmită conform reglementărilor în vigoare, în termen de maximum 5 zile de la primirea ultimei facturi de la furnizorii de servicii”.
Deci care este articolulul care face vorbire despre faptul că președintele asociației de proprietari trebuie să verifice lista de plată ?
Nu cred că trebuie să vă faceți griji despre cum răspund eu la contestațiile listelor de plată, inclusiv cu privire la penalizări.
Ar trebui să priviți problema la modul general. Președinții asociațiilor de proprietari răspund la contestații prin colaborare cu cenzorul și administratorul asociației.
w_v_w_v a scris:
Indirect fix articolul ala din siscutie 28 si toata legea 196/2018.