avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 931 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună ziua,
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună ziua,

Bună ziua, sunt mama unei eleve de clasa a Va ( an școlar 2024-2025)
Va urmăresc site-ul și noutățile pe care le publicați, pe aceasta cale as dori în măsura în care se poate, sa îmi lămuriți o problema legata de acordarea burselor de merit și relizienta pentru clasa aVa.
În septembrie 2024 am depus dosarul pentru bursa de merit pentru copilul meu( bursa de merit pentru competiție, locul I) În baza legislației în vigoare aceasta bursa a fost acordata, aprobata.
Acum în ianuarie, pe baza mediei de 9,47 fata mea se încadrează la bursa de rezilienta.
Inițial pentu aceasta bursa de rezilienta am primit răspunsul verbal, ca nu se poate acorda impreuna cu cea de merit pentru competitie( ceea ce din cât am citit, legislația nu precizeaza). La insistentele mele de a verifica cu certitudine acest lucru, am fost chemata la școală unde mi s-a comunicat verbal faptul ca, fiica mea nu avea dreptul de fapt la bursa de merit pentru competiție sportiva și ca va trebui sa înapoieze toți banii de bursa primiți din septembrie pana acum( nu știu în baza cărei legi?) și ca va primi bursa de rezilienta pt media 9,47.
Va rog dacă se poate, ma puteți lamurii și pe mine dacă aceste situații sunt corecte și normale.

Va mulțumesc anticipat.
Ultima modificare: Marți, 21 Ianuarie 2025
mdea, utilizator

Alte discuții în legătură

Conform ome 5518/2024 burse rezilienta elev transferat SirbuCristina13 SirbuCristina13 Conform OME 5518/2024 Art. 20 1)Elevii care beneficiază de bursele prevăzute la art. 1, transferați de la o unitate de învățământ la alta în timpul ... (vezi toată discuția)