avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 862 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Sunt profesor de matematica.Am predat cel putin 10 ani ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Sunt profesor de matematica.Am predat cel putin 10 ani consecutiv ...