avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 650 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Mesaj catre cabinetele de avocatura.
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Mesaj catre cabinetele de avocatura.

Buna,

Doresc sa trimit niste mailuri catre anumite cabinete de avocatura pentru a sugera o perioada de practica.

Mentionez ca sunt student in anul 3, Facultatea de Drept, bineinteles.
Ce informatii ar trebui sa contina mailul pe care il trimit?
De fapt ce cauta sa afle persoana care citeste mesajul de intentie?

Astept niste sugestii.

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Ana-Maria Dutescu , Avocat 12:12, 15 Februarie 2010
ma gandesc ca dupa 12 ani de scoala si 3 de facultate puteti sa formulati o scrisoare de intentie, nu ? :stunned: daca nu, nu mai asteptati sugestii pentru ca nu vi se vor da....:confused:
Multumesc pentru raspuns.

O simpla scrisoare de intentie nu ma ingrijoreaza. Mai mult decat atat, exista o resursa numita Google pentru modele de scrisori de intentie.

Ma gandeam ca sunt criterii specifice daca cer o perioada de practica la un cabinet de avocatura.

O seara placuta!

Eu va recomand o abordare mai directa, prezentati-va personal la cabinetele de avocatura pe care le-ati selectat.
Un e-mail e citit usor si sters si mai usor.
Dupa cum abordezi subiectul nici google nu te ajuta. La interviu nu te vad bine, interviu nu se face cu taxa ca facutatea.
Asa este.

Dilema mea a inceput de aici:
daca prezint o scrisoare de intentie trebuie scris despre motivatie si de ce doresc sa colaborez cu acel cabinet;
daca prezint un CV ce relevanta are daca experienta mea este in alt domeniu decat cel juridic.

Daca trimit un mesaj/ma prezint nu vreau sa apara surprize.
In final ma intereseaza sa obtin ceea ce vreau eu.

Multumesc din nou pentru raspuns. :D

Alte discuții în legătură