Joi, 20 martie, are loc evenimentul: Impozitul minim global de 15%: Cadrul de implementare a Directivei Pillar 2 în România. Participă →
Un asociat crediteaza firma cu bani pentru desfasurarea activitatii.
Contractul de creditare care se face intre el si SC se incheie:
1) lunar cu specificatia sumei totale imprumutate in acea luna sau
2) se face unul la inceputul anului in care se specifica ca asociatul se obliga sa imprumute firma ori de cate ori are nevoie pentru desfasurarea activitatii.
Eu am optat pentru varianta 2). Am procedat corect?
Asociatul a imprumutat firma cu bani, numerar, prin casierie.( 5311=4551), document: dispozitia de incasare/chitanta
Am vrut sa restitui asociatului banii, dar prin banca (adica din contul curent al firmei sa-i depun in contul personal al asociatului), dar banca mi-a cerut contractul de creditare.
Cum sa-l fac ca sa fie luat in considerare de catre banca?
Lunar?