avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi

Politici interne, cercetări disciplinare, încheieri și încetări de contracte - cum respectăm rigorile procedurilor de HR de la distanță

Eveniment online cu lectori

Dată eveniment

17 Februarie 2022

Invitați

Moderatori

Ultimii doi ani au transferat în mediul digital o serie de elemente importante ale relației dintre angajat și angajator. Iar provocările pe care le aduce cu sine transferul sunt, uneori, ignorate de angajatori, deși riscurile pe care le presupun pot fi unele importante, vitale chiar pentru operațiunile companiei. 

În cadrul sesiunii, vom puncta câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să le știe angajatorii atunci când au, cu angajații lor, o relație de muncă la distanță (telemuncă sau muncă la domiciliu). Vom discuta, într-o prezentare pe care orice angajator ar trebui să o urmărească și din care să se inspire în procesul de organizare internă, despre:

  • elementele importante ce ar trebui introduse în politicile interne ale companiei;
  • cercetarea disciplinară și particularitățile sale în munca la distanță; 
  • încheierea și încetarea contractelor;
  • alte elemente de care ar trebui să țină cont angajatorii atunci când folosesc munca la distanță (telemuncă sau muncă la domiciliu).