Subiect: registrul de evidenta a bugetarilor
ACCES GRATUIT
UPDATE Examenul național pentru funcțiile publice libere, prevăzut de Codul administrativ, amânat oficial pentru 2023
Organizarea concursului național pentru ocuparea funcțiilor vacante din administrația publică trebuia să fie demarată de la începutul anului viitor, însă pandemia de coronavirus a pus pe pauză proiectul-pilot care ar fi trebuit să pună bazele desfășurării acestui examen. Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) a propus amânarea acestui concurs național cu un an și jumătate față de termenul din Codul administrativ, iar prelungirea a fost adoptată de Guvern prin ordonanță și publicată miercuri în Monitorul Oficial. Citește articolul
ACCES PREMIUM
Alexandru Boiciuc, Redactor-șef, avocatnet.ro
29 Noiembrie 2016 | 8 | 265281 | Timp de citire: 4 min.
UPDATE Modificare majoră la Revisal: De-acum există două registre diferite
29 Noiembrie 2016 | 8 | 265281 | Timp de citire: 4 min.
Atât angajatorii, cât și instituțiile și autoritățile publice sunt obligate de-acum să țină un registru de evidență a persoanelor pe care le plătesc, potrivit unui act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Concret, Registrul general de evidență a salariaților (cunoscut ca „Revisal”) are două părți, astfel că, pentru salariații din mediul privat, angajatorii folosesc Registrul privat, iar pentru bugetari, instituțiile și autoritățile publice folosesc Registrul public. Citește articolul


