Evenimentul este dedicat provocarilor si oportunitatilor aduse de cele mai noi modificari ale Codului Fiscal si impactului acestora asupra mediului de afaceri din Romania.
Intre temele evenimentului mentionam “Provocarile fiscale ale acestui an in contextul crizei economice”, “Masuri de reducere a riscului si a incertitudinii in contextul actual. Preventie fiscala/Strategii fiscale precaute”, “Optimizarea proceselor de fuziuni, divizari sau achizitii din punct de vedere fiscal”, “Noutati in domeniul legislativ privind accizele”.
Intre speakerii evenimentului fac parte membri din comisia de consultanta a Guvernului pentru modificarile Codului Fiscal. Si-au confirmat prezenta: Marius Stancescu, Presedinte Riff Holding International, Florentina Susnea, Vicepresedinte in Consiliul Superior al Camerei Consultantilor Fiscali, Gabriel Sincu, Senior Manager, Head of Tax & Compliance Services, Mazars, Cristian Radulescu, Partener, Taxhouse, Valentin Durigu, Senior Manager, Departamentul de consultanþã privind taxele ºi impozitele indirecte, PricewaterhouseCoopers România, Dorel Fronea, Director Adjunct, Directia Supraveghere Accize si Operatiuni Vamale, Autoritatea Nationala a Vamilor, Aura Cadis, Managing Consultant, Horvath&Partners, Sergiu Vendlinger, CFO Saatchi&Saatchi, Luminita Ristea, Managing Partner Consulting R Group.
Audienta va reuni reprezentanti ai Guvernului, lideri ai industriei locale si regionale, manageri de top, investitori si consultanti, reprezentanti ai celor mai mari firme de avocatura, companii de consultanta in strategii si cercetare, reprezentanti ai mass-media.
RoTaxLaw este un eveniment BizForum si face parte din seria de evenimente specializate organizate de revista Biz inca din 2004.
Mai multe detalii despre eveniment se gasesc pe site-ul rotaxlaw.bizforum.ro.
Pentru detalii si inscrieri, va rugam contactati Alina Mihai, Marketing Coordinator Biz, Email - alina.mihai@bmg.ro, Telefon - 0724.388.302
___
Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri. Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.
In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : GreenBiz Forum, Zilele Biz, Biz Academy, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.
Comentarii articol (0)