ACCES GRATUIT
CSA: Noi norme privind sistemul de control intern si management al riscurilor
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a emis noi norme privind principiile de organizare a unui sistem de control intern si management al riscurilor, precum si desfasurarea activitatii de audit intern la asiguratori si reasiguratori.
Articolul continuă mai jos
Normele au fost aprobate prin Ordinul nr. 18/2009,
publicat miercuri, in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 621.
Ordinul prevede ca principiile de organizare ale sistemului de control intern sa cuprinda ansamblul activitatilor de control intern din cadrul tuturor structurilor societatii de asigurare si reasigurare, corespunzator dimensiunii, naturii si complexitatii activitatii, cu scopul de a contribui la realizarea obiectivelor societatii de asigurare sau reasigurare.
De asemenea, politica privind managementul riscurilor trebuie sa faca distinctie intre standardele generale aplicabile intregului personal si regulile specific aplicabile anumitor categorii de personal care utilizeaza informatii confidentiale sau au responsabilitati de a angaja societatea. Sistemul de management al riscurilor trebuie sa fie proportional cu dimensiunea, natura si complexitatea activitatii exercitate.
Ordinul CSA nr. 18/2009 abroga Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 113.117/2006 pentru punerea in aplicare a Normelor privind principiile de organizare ale unui sistem de control intern si management al riscului la asiguratori, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 572 din 3 iulie 2006.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)