In perioada 23-27 noiembrie 2009 a avut loc cea de-a opta editie a trade-show-ului Zilele Biz (www.zilelebiz.ro), cel mai mare eveniment business-to-business din Romania, eveniment organizat de revista Biz la Hotel Howard Johnson Bucuresti.
Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz a reunit peste 1400 de manageri si antreprenori de top si mai mult de 100 de speakeri intr-un maraton de 5 zile care s-au adresat fiecare cate unui domeniu de business: 23 noiembrie – Antreprenoriat, 24 noiembrie – Real Estate si Retail, 25 noiembrie – Inovatie si Design, 26 noiembrie – CSR, 27 noiembrie - Media si Marketing. Programul complet al evenimentului se gaseste pe www.zilelebiz.ro unde vor fi prezente in curand si prezentarile sustinute de speakeri in format downloadabil.
La ZileleBiz au avut loc trei lansari in premiera: Indicele Imobiliar National, editia de lux a filmului Moartea Domnului Lazarescu prezentat de Cristi Puiu si softul antimalware KrabKrawler. S-au prezentat doua studii exclusive, unul dedicat pietei imobiliare, realizat de BNP Paribas si altul dedicat mediului online si comunitatilor din social media, realizat de Mercury Research.
Evenimentul a avut o prezenta puternica in social media cumuland mai mult de 1000 de mentiuni in cadrul retelelor sociale, iar in ziua de Media si Marketing, tag-ul #zilelebiz a fost in top 5 al celor mai discutate topicuri de pe Twitter. Pe tot parcursul celor 5 zile s-a facut live blogging si live tweeting, cu un record de peste 400 de tweeturi in Ziua 5.
Zilele Biz este evenimentul care s-a bucurat si in acest an de sustinerea celor mai mari companii din Romania, la aceasta editie fiind sustinut de 52 sponsori, suporteri si parteneri media. Partenerul principal al acestei editiei a fost KasperskyLab.
Cateva cifre despre ZileleBiz
>> mai mult de 1000 de mentiuni in social media, din care 400 pe Twitter in ziua Media&Marketing
>> 1400 de participanti, manageri si antreprenori de top
>> 2 studii exclusive realizate pentru ZileleBiz
>> 32 de conferinte, workshopuri si seminarii.
>> 52 de branduri partenere
>> 8 speakeri internationali
>> 3 lansari in premiera
>> 113 speakeri
Idei la ZileleBiz
“Refluxul economic va continua in Romania in 2010, dar companiile care s-au ajustat structural in 2009 vor rezista cu conditia ca ajustarea sa fie reala, nu doar presupusa".
Marius Ghenea – CEO, Fit Distribution, Ziua de Antreprenoriat
“Site-ul de recrutare BestJobs.ro a inregistrat in acest an o scadere a veniturilor de aproximativ 50%, insa va inregistra fara nici o indoiala profit”
Calin Fusu – CEO, Neogen, Ziua de Antreprenoriat
“Realismul trebuie sa fie trasatura principala a unui antreprenori in perioadele de criza, dublata de perseverenta care trebuie sa caracterizeze orice om de afaceri.”
Dragos Petrescu - CEO, Trotter Prim, Ziua de Antreprenoriat
“Piata imobiliara comerciala practic nu a existat in 2009, in conditiile in care volumul tranzactiilor a scazut cu 75% fata de anul trecut. S-a trecut de la maximizarea profitului la minimizarea pierderilor, nu doar in plan profesional, ci si personal, emotional"
Bogdan Georgescu - Managing Partner, Colliers International, Ziua de RealEstate
"Cererea nu se mai manifesta spontan, ci trebuie generata de catre dezvoltatori si proprietari. Are loc o reasezare a pietei prin realizarea unui echilibru intre sustenabilitatea financiara a cererii si nivelul chiriei sustenabile".
Ioana Momiceanu - President of the Board, Managing Director, BNP Paribas Real Estate
"Multe idei sunt respinse nu din cauza valorii lor, ci din cauza sentimentelor pe care ele le declanseaza. Incercam sa evitam esecul evitand tocmai lucrurile pe care nu le-am facut, adica exact inovatia"
Ioana Manoiu - Managing Director, GMP PR, Ziua de Inovatie
"Am constatat ca, in criza, consumatorii nu se refugiaza neaparat in ceea ce este mai ieftin, ci si in produsele cele mai convingatoare din aceasta perioada"
Stefan Teodorescu - Director de Marketing, Fabryo, Ziua de Inovatie
"In fiecare zi, in medie, 40 de site-uri din Romania sunt infectate Cifrele sunt de 10-20 de ori mai mari in Romania decat pe alte piete."
Costin Raiu - Chief Security Expert, Kaspersky Lab Romania, Ziua de Inovatie
"Responsabilitatea sociala nu e doar un trend, o moda. Din experienta noastra, prin implementarea unor programe de management al resursElor, de exemplu, iti reduci costurile"
Ramona Ioana Chirila - Head of Community Affairs Department, BCR, Ziua de CSR
Try to assess audience/impact, focus on the qualitative aspect of research, separate feedback from frustration
Ionut Oprea - General Manager, Standout, Ziua de Media si Marketing
“Planificarea e un cuvânt învechit, gestionarea și stabilirea bugetului se face acum lunar. 2010 va fi o piațã dominatã de prêt”
Laura Badea - Strategy Director, OMNICOM Media Group, Ziua de Media si Marketing
“Marketing is not about awareness building is about selling more stuff”.
Paul Garrison - Autor al cartii "Exponential Marketing" si lector CEU Business School
Comentarii articol (0)