ACCES GRATUIT
Bancpost, tinta unui nou atac de phishing
Clientii Bancpost au fost supusi recent unei noi tentative de frauda prin intermediul E-mail-ului, prin metoda "phishing".
Articolul continuă mai jos
Bancpost reaminteste clientilor sai ca banca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia.
Modalitatea de fraudare cunoscuta sub numele de ‘phishing’ consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara. Un mesaj de acest tip a fost transmis in data de 10 februarieca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii).
Desi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare sa se repete. BancPost isi avertizeaza clientii sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale.
Mentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment.
Aflati aici cum puteti preveni atacurile de tip phishing
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)