Responsabilitate, initiativa si dezvoltare durabila. Sau, intr- un cuvant, CSR. BizCampus Network dedica o zi acestui domeniu, in cadrul seriei de evenimente 360 care se desfasoara, incepand cu data de 13 iulie, la Howard Johnson Hotel.
CSR–ul sau Corporate Social Responsibility este un concept nou care faciliteaza implicarea companiilor in societate, contribuind la dezvoltarea acesteia.
Conferinta CSR360, organizata de BizCAMPUS Network, isi propune sa evidentieze atuurile acestui concept modern in contextul economic actual prin accesul la noi experiente si abordari inedite ale problemelor ce se dezvolta in jurul nostru.
De asemenea, evenimentul ofera solutii la problemele actuale prin parerile pertinente ale specialitstilor si prin exemplificarea unor astfel de initiative.
Concentrat pe durata unei zile, ziua dedica acestui domeniu, va avea urmatoarea structura:
10.00 -11.30: CSR vs. PR. Tradition vs. trends in CSR
11.30 – 12.00: Coffee break
12.00-13.00 CSR and questinonable motives
13.00-14.00 Lunch break
14.00 – 15.00 The financial aspect of CSR – a rise to the challenge
15.00 – 15.30: Coffee break
15.30 – 16.30 Social awareness and education (Non Guvernamental Organizations) – a help needed for successful companies
Invitatii aduc calitate evenimentelor prin opiniile avizate si sfaturile pe care le ofera prin prisma experientei in cadrul domeniului de activitate. Acestia sunt oameni de specialitate, nisati pe temele propuse.
Experti si manageri din domenii variate, blogeri, media si reprezentanti ai societatii civile au confirmat prezenta la CSR360.
Diversitatea temelor abordate, precum si a invitatilor reflecta profilele variate ale companiilor carora se adreseaza evenimentul.
Pentru public, prezenta la conferinta promite sa pluseze calitatea activitatii desfasurate prin exemple de imbunatatire a imaginii proprii, prin relevarea noilor tendinte si strategii, favorizand totodata networkingul.
CSR360 inglobeaza implicare, initiativa, responsabilitate si schimbare, toate aceste puse sub semnul dezvoltarii societatii si a cresterii potentialului de extindere a companiilor prin insusirea de noi valori care aduc un plus de valoare mediului economic.
Comentarii articol (0)