ACCES GRATUIT
CSSPP: Campanie de educare despre necesitatea de a cotiza la sistemul de pensii private
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) lanseaza o campanie publica de informare si educare a populatiei asupra necesitatii participarii la sistemul de pensii private, care se va desfasura in perioada octombrie 2010-iunie 2011, anunta institutia, intr-un comunicat de presa dat publicitatii luni.
Articolul continuă mai jos
Scopul acestei campanii este acela de a imbunatati gradul de cunoastere si constientizare al populatiei in ceea ce priveste rolul participarii la sistemul de pensii private si de a informa participantii despre drepturile si obligatiile pe care le au pentru ca acestia sa poata aprecia nevoile, riscurile si oportunitatile, sa inteleaga corect conceptul de pensie privata.
Campania 'Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie tanara' se va desfasura in perioada octombrie 2010 - iunie 2011 si consta in distribuirea de materiale informative cu privire la sistemul de pensii private in principalele institutii ale statului si la fondurile de pensii private, organizarea de seminarii de informare si educatie financiara a tinerilor din universitatile de stat si din cele private, informarea si educarea publicului prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa, se arata in comunicat.
Pentru aceasta campanie, CSSPP a realizat 2.750 de ghiduri, 10.000 brosuri si 30.000 de flyere, majoritatea fiind distribuite in institutiile statului, printre care se numara: Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Guvernul Romaniei, comisiile de specialitate ale Camerei Deputatilor si Senatului si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului. Materialele informative au fost trimise la Centrul European al Consumatorilor din Romania precum si catre fondurile de pensii private, prin intermediul Asociatiei pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR).
De asemenea, CSSPP va difuza doua spoturi radio/TV, denumite 'Primul loc de munca' si 'Istoria pensiilor private', care vizeaza, in special, tinerii, potentiali participanti la sistemul de pensii private. Spoturile au primit avizul Consiliului National al Audiovizualului (CNA) pentru difuzarea gratuita in mass-media. Totodata, CSSPP va promova aceasta campanie si cu sprijinul presei scrise, on-line si a agentiilor de presa.
Calendarul de evenimente din cadrul campaniei CSSPP va fi deschis de seminarul de informare si educatie financiara a studentilor din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti (ASE).
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (2)