Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 88, din 2 februarie 2011.
Avand in vedere prevederile art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 228 alin. (2
1 ) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
pentru cresterea eficientei administrarii contribuabililor si in scopul imbunatatirii relatiei de parteneriat cu acestia, precum si in scopul transmiterii cu celeritate si in conditii optime a dosarelor fiscale ale sediilor secundare ale contribuabililor intre organele fiscale competente,
in temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) si art. 33 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 6 din Hotararea Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, continutul, modalitatea de depunere si de gestionare a „Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate”,
presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:
Art. 1. — (1) Pentru administrarea de catre organele fiscale din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, competenta revine, incepand cu data de 1 februarie 2011, organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
(2) Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Art. 2. — (1) Prin prezentul ordin se aproba:
a) procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, denumite in continuare sedii secundare, cuprinsa in anexa nr. 1;
b) modelul si continutul formularului „Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”, prevazute in anexa nr. 2.
(2) Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul ordin.
(3) Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, denumit in continuare proces-verbal, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
(4) Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, denumit in continuare calendar.
Art. 3. — Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare, Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de planificare strategica si monitorizare a realizarii creantelor bugetare, Directia generala de tehnologia informatiei, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si administratiile finantelor publice implicate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4.— La data intrarii in vigoare a prezentului ordin orice dispozitie contrara se abroga.
Art. 5. — Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala,
Sorin Blejnar
Bucuresti, 1 februarie 2011.
Nr. 232.
__
Nota Avocatnet.ro: Puteti consulta Anexele 1- 2 in fisierele atasate.
Comentarii articol (0)