Acesta mentioneaza, totodata, ca „parteneriatul este un element de referinta pentru modelul nostru de afaceri; partenerii garanteaza pentru promisiunea pe care o facem clientilor de a oferi in permanenta servicii de calitate, controland in acelasi timp un pachet de actiuni. Acest lucru sporeste prestigiul statutului de Partener, care este in aceeasi masura ravnit, dar si incarcat de provocari. Am mare incredere in decizia Consiliului nostru de Administratie si sunt convins ca cele trei doamne vor contribui semnificativ la succesul nostru viitor!”.
Adriana Lobda
Cu o exper
„Aceasta promovare reprezinta recunoasterea performantelor mele profesionale de pana acum si totodata un stimulent foarte important pentru dezvoltarea viitoare. Ne vom consolida pozitia in Transilvania printr-o dubla abordare – a organizatiilor de dimensiuni mari si a companiilor de marime medie controlate local, care au nevoie de servicii profesionale cum ar fi cele de audit, servicii fiscale sau de consultanta”, a declarat Adriana Loboda, adaugand ca „ne vom consolida portofoliul de clienti in continuare, precum si echipa, avand mereu in vedere strategia noastra globala de a furniza clientilor servicii de calitate la cel mai ridicat nivel”.
Sorina Mardare
Dupa mai mult de 12 de ani de activitate in domeniul auditului, in iunie 2008, Sorina Mardare a preluat conducerea regionala a departamentului Business Process Outsourcing din Balcani (contabilitate, salarizare, fiscalitate si externalizare de personal), precum si un portofoliu de peste 100 de clienti, in principal din Romania si Bulgaria.
![](https://www.avocatnet.ro/UserFiles/Image/Mirela/Sorina Mardare.jpg)
Sorina Mardare are o vasta experienta in ceea ce priveste reglementarile contabile locale si IFRS, data de calitatea de auditor si consultant pe probleme contabile complexe, precum si in zona de due diligence financiar. Sorina Mardare este Expert Contabil, Membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), auditor autorizat, Membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si are calificare ACCA.
Sub coordonarea sa, alaturi de o echipa de 27 de profesionisti, practica Deloitte Romania BPO si-a dublat veniturile in ultimii patru ani.
„Am preluat conducerea acestei divizii intr-un moment in care acest domeniu se afla la inceput; piata a crescut considerabil de atunci, din ce in ce mai multe companii devenind constiente de avantajul de a externaliza aceste linii de business”, spune Sorina Mardare.
„Succesul se datoreaza in cea mai mare parte echipei noastre solide, cu atat mai mult cu cat adevaratii experti sunt greu de gasit. Statutul de Partener vine cu responsabilitati mai mari in ceea ce priveste business-ul si clientii nostri, dar echipa mea si cu mine suntem pregatiti!”, adauga aceasta.
Alina Mirea
Cu peste 15 ani de experienta in audit, Alina Mirea s-a alaturat echipei Deloitte in 2011, preluand activitatea de
![](https://www.avocatnet.ro/UserFiles/Image/Alina Mirea.jpg)
Experienta sa profesionala anterioara include o pozitie de partener intr-o alta firma de audit cu renume international, precum si o pozitie de manager in cadrul altei firme Big 4. Pe parcursul activitatii sale, Alina Mirea a fost responsabila de audituri internationale si consultanta tehnica pentru diferite societati romanesti si filiale ale unor societati straine din Romania, cu activitati in diverse industrii. De asemenea, are experienta substantiala in Standardele de Raportare Financiare Internationale, in Standardele Romanesti de Contabilitate, precum si in USGAAP. Alina este membra a unor organisme profesionale din Romania, precum ACCA, CECCAR si CAFR.
„Ca Partener, sunt direct implicata in procesul de realizare si implementare a strategiilor Firmei, atat la nivel local cat si regional. In acelasi timp, coordonez activitatea echipelor de audit alocate unui numar de peste 80 de clienti, cu activitati in diverse domenii de activitate si de dimensiuni diferite”, sustine Mirea.
„Noul rol de Partener implica si o mare doza de responsabilitate in ceea ce priveste dezvoltarea si evaluarea oamenilor pe care ii am in echipa, precum si stabilirea obiectivelor profesionale in concordanta cu obiectivele companiei la nivel local si regional. Ca lider al biroului din Timisoara, obiectivul meu este sa ating o crestere de 20% a businessului in regiune, in urmatorii doi ani”.
Comentarii articol (0)