1. Domnule Floarea ne aflam la 1 an de la introducerea certificatului digital ca instrument de depunere a declaratiei unice. Cum se prezinta piata in acest moment si care sunt reactiile clientilor?
Piata certificatelor digitale este intr-o usoara crestere. Boom-ul din vara anului trecut este resimtit si in aceasta perioada de toti furnizorii, intrucat clientii isi reinnoiesc certificatele digitale achizitionate acum un an. Intre timp, numarul de furnizori acreditati de MCSI pentru emiterea certificatelor digitale calificate a ajuns la cinci. Fiecare dintre acesti jucatori incearca sa atraga un numar cat mai mare de clienti prin strategii si oferte. certSIGN este liderul acestei piete, cu o cota de peste 60% in continua crestere.
2. Cum se face diferentierea intre furnizorii de certificate digitale?
Furnizorul care reuseste sa inteleaga cel mai bine nevoile clientilor si ia toate masurile pentru satisfacerea lor va atrage intotdeauna cel mai mare numar de clienti.
certSIGN ofera plus valoare: pe langa serviciile de suport tehnic sau livrare gratuita cu care ne-am obisnuit deja clientii, am dezvoltat un pachet extins de beneficii, realizat cu ajutorul mai multor partneri. Practic, odata cu certificatul digital, clientul primeste si posibilitatea de a achizitiona produse de informare si acces pe site-uri de interes la preturi promotionale. In plus, certSIGN ofera gratuit si serviciul de arhivare electronica cu valoare legala tuturor clientilor care cumpara sau reinnoiesc un certificat. In plus, livrarea certificatului se face gratuit prin curier.
3. Un numar foarte mare de clienti trebuie sa isi reinnoiasca in aceasta perioada certificatul digital. De ce acte au nevoie si care este procedura?
In ceea ce priveste reinnoirea certificatului digital, certSIGN a reusit sa implementeze o procedura online – mult mai prietenoasa cu clientul. Clientii sunt permanent informatii despre aceasta procedura, iar in caz de neclaritati pot apela la un call center dedicat disponibil 24/24, precum si la seriviul de suport tehnic.
4. Cum reusiti sa transmiteti toate aceste informatii clientilor?
Am dezvoltat cea mai mare retea nationala de parteneri cu peste 300 de locatii. De asemenea, certSIGN utilizeaza toate canalele de comunicare posibile – de la site-ul propriu, la Facebook si Twitter –asumandu-si si acceptand toate laudele si criticile. Feedback-ul primit de la clientne este de foarte mare ajutor, intrucat ne ajuta sa ne dezvoltam in directia dorita de clienti.
5. Ati spus mai devreme ca oferiti un serviciu de arhivare electronica. Ce avantaje presupune acest serviciu?
ANAF cere ca toate declaratiile fiscale sa fie completate in dublu exemplar. Originalul este depus la ANAF, celalalt exemplar ramanand la contribuabil.
In cazul declaratiilor fiscale depuse online, aceasta obligativitate se pastreaza. Declaratia in format electronic transmisa online catre ANAF trebuie pastrata si de catre contribuabil pentru eventuale controale. Contribuabilii pot alege sa pastreze aceste declaratii pe calculatorul propriu care stim bine ca se poate strica, sau se poate virusa pierzandu-se astfel toate aceste declaratii. Serviciul pe care il oferim garanteaza integritatea acestor declaratii si valoarea lor legala,ajuta la organizarea lor si le pune la dispozitia clientului intr-un timp record. Se subintelege faptul ca ele nu mai trebuie stocate intr-un spatiu fizic si nu pot fi pierdute sau deteriorate.