avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Reinnoire valabilitate certificat digital
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Reinnoire valabilitate certificat digital

Buna ziua !
Avem un certif. digital ptr. transmiterea declaratiilor - emis in 2010.
Stiti daca atunci cand se implinesc 3 ani, procedura se reia de la zero ?
Adica imputernicire notariala si toate cele ?
Multumesc !
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 14:15, 27 August 2013
Vedeti daca va ajuta acest articol : V-ati reinnoit certificatul digital? Cum inregistrati la ANAF noul certificat calificat

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/art...
carmen.balan1967@yahoo.com a scris:

Stiti daca atunci cand se implinesc 3 ani, procedura se reia de la zero ?
Adica imputernicire notariala si toate cele ?

NU am auzit niciodata asa ceva, este prima oara cand aud treaba asta cu 3 ani.
NU cred ca exista o asemenea obligatie, ar fi si culmea (dar nu ma mai mira nimic)!
De unde aveti informatia asta? (ne intereseaza si pe noi in mod direct, sa nu avem surprize)
Am sunat la certSign si mi s a confirmat - partial informatia. Adica, in cel de al treilea an, este obligatoriu ca titularul certif. digital sa se prezinte la sediul lor cu documentele necesare. Deci nu se poate reiinnoi pe cale electronica, asa cum am procedat anul trecut. Trebuie sa te prezinti la sediul lor ....... in carne si oase !
In mod normal cei de la Certsign va anunta cand va expira certificatul si cum trebuie procedat. Eu au niste parteneri, ii gasiti pe site-ul lor,in general banci,si mergeti la cea mai apropiata,urmand instructiunile primite pe email.Nu mai trebuie procura de la notar
carmen.balan1967@yahoo.com a scris:

Am sunat la certSign si mi s a confirmat - partial informatia.


Totusi in primul dvoastra mesaj ati dat doua informatii care nu aveau ce sa caute una langa alta, dar pe moment nu am realizat. Si anume :
- faptul ca la 3 ani ar trebui sa te prezinti personal cu actele la furnizorul de semnatura sau reprezentantul lui zonal - asta pana la urma nu ar fi nicio problema.
si
- refacerea imputernicirilor notariale, care nu sunt necesare decat in etapa cu anaful, deci aceste imputerniciri nu sunt necesare pentru eliberarea semnaturii digitale de catre furnizor.
Asta cu imputernicirile, ar fi o mare problema, ca sa pui clientii sa le reinoiasca e jale. Dar deocamdata nu am auzit asemenea cerinta de la anaf.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratii on-line BARBU ANA BARBU ANA Va rog sa ma lamuriti si pe mine care sunt pasii care trb urmati pt obtinerea certificatului digital necesar pt depunerea decl on-line? Multumesc! (vezi toată discuția)
Semnatura electronica LIVIU NISTEA LIVIU NISTEA Daca o societate poate avea doua semnaturi electronice, pe doua calculatoare, pentru depunerea declaratiilor la ANAF. (vezi toată discuția)
Certificat digital suciugeorgeta suciugeorgeta Va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema.Urmeaza sa tin contabilitate la o firma,daca nu am contract de munca sau prestari servicii cu ei si eu scot ... (vezi toată discuția)