Avand in vedere prevederile Ordonantei Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, ale anexei nr. 3/3504/16 la Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si comp letarile ulterioare, si ale art. 3 lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 65/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentie i pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, republicata, in temeiul prevederilor art. 5 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 65/2009, republicata,
presedintele Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii emite prezenta decizie.
Art. I. - Procedura de implementare a Programului pentru dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in randul tinerilor si facilitarea accesului la finantare - START, aprobata prin Decizia presedintelui Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii nr. 62/2012, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 166 si 166 bis din 14 martie 2012, cu modificarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La punctul 2, subpunctul 2.1 va avea urmatorul cuprins: „2.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2012, aprobat prin anexa nr. 3/3504/16 la Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 20.000.000 lei gestionati de Agentie pentru organizarea si desfasurarea de workshopuri de pregatire antreprenoriala UNCTAD/EMPRETEC si acordarea de alocatii financiare nerambursabile (AFN). Prin implementarea Programului in anul 2012 se estimeaza acordarea de ajutor de minimis unui numar de minimum 192 de beneficiari.”
2. La punctul 2 subpunctul 2.2, litera b) va avea urmatorul cuprins: „b) Finantarea implementarii celor mai bune planuri de afaceri prin alocatie financiara nerambursabila in limita bugetului alocat - 19.200.000 lei.”
3. La punctul 6, subpunctul 6.4 va avea urmatorul cuprins: „6.4. UCSEC din cadrul Agentiei va realiza evaluarea si selectia in termen de 40 de zile lucratoare de la data primirii de la OTIMMC a copiei documentatiei si a planurilor de afaceri depuse de catre solicitantii admisi din punct de vedere administrativ si al eligibilitatii, pe baza procedurii operationale de selectare, evaluare si contractare a Programului, aprobata prin decizia presedintelui Agentiei. In cadrul etapei a II-a a Programului se finanteaza implementarea celor mai bune planuri de afaceri, care au obtinut cel putin 50 de puncte conform grilei de evaluare, anexa la modelul planului de afaceri. Modelul planului de afaceri va fi afisat pe site-ul www.aippimm.ro, dupa selectarea institutiei de credit partenere in Program si semnarea unei conventii de colaborare cu aceasta. Finantarea planurilor de afaceri se va face in ordinea punctajului obtinut in urma evaluarii si in limita bugetului alocat10. La punctaje egale va prevala numarul de inregistrare on-line, conform principiului «primul venit - primul servit».”
4. Nota de subsol 10 va avea urmatorul cuprins: „
10Punctajul minim pentru finantarea planurilor de afaceri in cadrul programului este de 50 de puncte, iar punctajul maxim ce se poate obtine este de 100 de puncte, conform procedurii operationale de evaluare, selectie si contractare a Programului.”
Art. II. — Prezenta decizie se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor
pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii,
Razvan Ioan Taras
Comentarii articol (2)