ACCES GRATUIT
10 schimbari la fata in asigurari: cine, cum, cand si de ce?
Investitia unor companii intr-un logo sau rebranding face parte dintr-o strategie de pozitionare pe piata si se impune atunci cand, indirect, industria si publicul o cer. Rebrandingul a fost vazut drept solutia salvatoare si in piata de asigurari din Romania, indiferent daca a fost vorba de intrarea unui jucator international sau doar de o redefinire a identitatii companiei. Astfel, ultimul deceniu a adus si 10 procese de rebranding de renume.
Articolul continuă mai jos
Commercial Union / Aviva Asigurari de Viata
Prezent pe piata locala incepand cu data de 11 octombrie 2000, grupul britanic Aviva, initial sub numele de Commercial Union Asigurari de Viata Romania, s-a numarat printre pionierii pietei de asigurari de viata.
Cititi articolul integral pe Wall-Street.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)