Potrivit CITR, instanta Tribunalului Giurgiu a admis cererea de deschidere a procedurii de insolventa in cazul Romstrade SRL, cerere depusa de catre creditori. A urmat o perioada in care specialistii Casei de Insolventa Transilvania au facut, intr-un timp record, toate demersurile necesare pentru a stabiliza acest business mamut si pentru a il putea diagnostica in mod corespunzator. CITR a alocat pentru acest proiect cea mai numeroasa echipa angrenata de un practician in insolventa, formata din specialisti in management de criza, in analiza financiara, avocati, experti contabili, specialisti HR, specialisti gestiune patrimoniu si marketing.
„In ultimele trei luni am lucrat pentru a determina cat mai exact cauzele care au dus la insolventa Romstrade si pentru a stabili corect punctele tari si slabe ale companiei in acest moment. Munca echipei a fost apreciata de creditorii societatii care au votat intr-o proportie foarte mare, 87,86 din totalul creantelor prezente, numirea noastra ca administrator judiciar. Provocarea cea mai mare insa abia acum incepe. Pe langa atributele specifice de practician in insolventa, judecatorul ne-a imputernicit si cu conducerea in totalitate a activitatii companiei, situatie in care actionam, practic, ca un manager de criza in adevaratul sens al cuvantului.”, a declarat Andrei Cionca, asociat fondator al CITR.
Casa de Insolventa Transilvania a lansat in 2012 serviciul de turnaround management – manager de criza – pentru companiile in dificultate. Managementul de criza este capabil sa inverseze trendul pe care il urmeaza compania, prin masuri specifice activitatii de restructurare, sporind astfel sansele de redresare ale acesteia.
Comentarii articol (0)