Pe langa aspect si continut, este esential sa acordati o atentie deosebita si modului in care inmanati cartea de vizita potentialilor clienti si colaboratori:
- Afisati o atitudine politicoasa fata de partenerii dumneavoastra. Fiti pozitivi, receptivi si aratati-le ca sunteti deschisi pentru demararea unei relatii comerciale de succes.
- Manifestati interes asupra continutului si aspectului cartii de vizita care v-a fost inmanata si, eventual, puneti o intrebare referitoare la informatiile pe care aceasta le contine.
- Studiati reactia partenerului dupa ce i-ati inmanat cartea de vizita si incercati sa sesizati impresia pe care i-o creeaza. Identificarea feedback-ului in urma inmanarii cartii de vizita este un aspect foarte important deoarece ofera indiciile pentru directia in care poate continua discutia sau abordarea pe care ar trebui sa o adoptati pentru a trece la nivelul urmator al relatiei.
- Fiti atenti la modul in care prezentati cartea de vizita! Evitati sa intindeti mana cu cartea de vizita tinuta intre degete sau sa o puneti in palma persoanei cu care faceti cunostinta, in timp ce dati mana cu aceasta!
- Pastrati cartile de vizita in portcard-uri, astfel incat acestea sa nu fie deteriorate si sa prezinte un aspect impecabil in momentul in care le oferiti. Forma perfecta pe care cartile de vizita o au cand ies de la tipar trebuie sa se pastreze pana in momentul inmanarii pentru a nu va anula sansele la o reactie pozitiva.
Retineti ca modul in care inmanati o carte de vizita este foarte important atat pentru demararea unei relatii comerciale mutual profitabile, cat si pentru prima impresie pe care o generati si care, de multe ori, poate fi decisiva!
Comentarii articol (0)