”In ultimul an EximBank a trecut printr-un proces de optimizare a cadrului de administrare si de reasezare pe principii de business aliniate la practicile din sistem, proces care, odata cu instalarea in noul sediu, a ajuns la final. Am avut in vedere in special corelarea functiilor de suport cu cele de vanzari, cu o atentie sporita acordata retelei teritoriale si sistemelor moderne de plata, cu o mai mare flexibilitate in modul de lucru. Ne dorim sa schimbam major perceptia despre aceasta banca si speram ca prin toate aceste modificari – inclusiv prin mutarea sediului, sa demonstram ca banca s-a schimbat, are o abordare moderna, birocratia s-a redus, iar portofoliul de produse tine pasul cu nevoile pietei”, a spus Traian Halalai, presedintele EximBank.
El a adaugat ca relocarea sediului central al bancii a fost o varianta care s-a vehiculat si in trecut, dar conditiile de pe piata imobiliara sunt acum cele mai bune pentru a face aceasta schimbare.
”In plus, ideea noastra de relocare s-a intersectat cu nevoia de sediu a Autoritatii de Supraveghere Financiara si astfel lucrurile se intampla in beneficiul tuturor. Noua locatie se pliaza mai bine pe nevoile actuale ale echipei noastre – mai ales ca spatiul a mai fost utilizat inainte tot de catre o banca”, a mai spus Traian Halalai.
Oficialul EximBank a punctat ca, din aceleasi ratiuni care tin de piata imobiliara, dar, mai ales, de optimizarea costurilor, banca are in vedere si relocarea unor unitati din tara.
”Avem spatii care nu mai corespund nevoilor noastre actuale, spatii ample care se preteaza mai mult bancilor de retail. Am mai spus, si repet, nu ne dorim ca oamenii de afaceri sa vina tot timpul la EximBank si sa avem loc sa-i primim pe toti, ci vrem ca miscarea sa fie inversa: managerii de relatii clienti sa mearga in birourile companiilor. De aceea, nu avem nevoie de spatii extrem de generoase pentru a gestiona relatiile cu clientii. Avem nevoie de spatii adaptate profilului nostru actual. Din acelasi motiv mergem si pe varianta deschiderii de agentii, cu personal redus, cu spatii corespunzatoare”, a mai spus Halalai.
EximBank a inregistrat in primele sase luni ale acestui an un profit brut de aproape 30 de milioane de lei, dublu fata de nivelul corespunzator intregului an 2012, pe fondul cresterii veniturilor bancare cu aproape 5% fata de perioada similara din 2012 si a reducerii cheltuielilor operationale cu 15%.
De la inceputul anului, banca a deschis patru noi agentii ajungand astfel la o retea de 16 unitati - Bucuresti, Bacau, Brasov, Buzau, Cluj, Constanta, Craiova, Deva, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Targu Mures, Timisoara si Sibiu. Operatorii economici pot obtine informatii suplimentare si prin intermediul site-ului www.eximbank.ro.
Comentarii articol (0)