Utilizata de companii din peste 100 de tari, M-Files este o solutie foarte prietenoasa pentru managementul documentelor care permite salvarea oricarui tip de informatie intr-o baza de date unica, indiferent ca reprezinta documente in Word si Excel, fisiere PDF, imagini, scanari de documente, atasamente sau e-mailuri. Se integreaza perfect in interfata de Windows Explorer ceea ce asigura o utilizare facila a solutiei, fara a mai necesita training suplimentar. In plus, elimina haosul din documente prin asigurarea unor functionalitati puternice de cautare, versionare si fluxuri de lucru.
M-Files se adapteaza rapid la nevoile unei firme de avocatura, tipurile de documente sau criteriile de clasificare ale acestora fiind complet configurabile. Totodata, tine cont de politica interna de securitate prin acces controlat la informatii si setarea drepturilor de vizualizare, editare si descarcare la nivel de document sau categorie de documente.
"Suntem specializati in solutii de business dedicate avocatilor si, de aceea, aplicatia de document management nu putea lipsi din portofoliul nostru. Faptul ca am integrat M-Files cu propria solutie de pontaj si facturare, ne permite sa oferim un pachet complet pentru managementul activitatii si urmarirea performantei avocatilor. Am optat pentru M-Files deoarece se bazeaza pe experienta numeroaselor implementari in firme de avocatura si pe ani de investitii si dezvoltare", a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture.
In plus, explica mai departe sursa citata, urmeaza aceleasi principii de baza ca ale aplicatiei KeyVision: usurinta in utilizare, adaptare la nevoile avocatilor si implementare rapida
Solutia M-Files este disponibila atat in varianta de instalare locala, cat si in varianta de instalare Cloud, fiind compatibil cu solutia Windows Azure.
Mai multe informatii despre solutia M-Files sunt disponibile la adresa www.keyvision.eu/ro/document-management/, un demo al aplicatiei putand fi descarcat gratuit la adresa http://www.m-files.com/en/try-free-m-files.
Comentarii articol (1)