Casa de Avocatura "Bostina si Asociatii" si-a atins obiectivele de dezvoltare in 2013, incasarile din activitati avocatiale ale biroului din Bucuresti crescand cu 44% fata de 2012.
"Dezvoltarea pe care am avut-o in ultimii ani ne determina sa rasplatim atat efortul depus de unii avocati parteneri de-a lungul anilor, precum si dorinta lor de a-si asuma responsabilitati suplimentare de acum incolo. Vrem sa adoptam un model de conducere corporatist care se va reflecta si in titulatura firmei", spune Gheorghe Bostina, avocatul coordonator.
Pana la sfarsitul lunii martie, colegiul asociatilor va analiza contributia fiecarui membru, precum si proiectele de management ale acelor avocati asociati care vor dori sa se implice mai mult si pe termen lung in dezvoltarea casei de avocatura, urmand sa decida care dintre asociati vor fi promovati si se vor regasi in denumirea specifica si in numele formei de organizare a profesiei.
Ulterior, va avea loc un proces de rebranding, care va pune in concordanta noua denumire cu expertiza acumulata de avocatii nostri in cei peste 20 de ani de activitate pe piata consultantei juridice din Romania.
"Consider acest moment ca un inceput si o noua provocare pentru toti avocatii nostri – avocatii stagiari, avocatii colaboratori si avocatii asociati, precum si pentru ceilalti experti care-si desfasoara activitatea la noi. Ne este clar ca o casa de avocatura care are 20 de sucursale in Romania si alte 3 reprezentante peste hotare, cu peste 130 de avocati si consultanti, nu mai poate fi condusa de un singur om si este necesar ca mai multi avocati sa-si asume clar sarcini suplimentare, care decurg inerent din prezenta numelui in denumirea firmei", mai spune Gheorghe Bostina.