Presedintele Administratiei Fondului pentru Mediu, Adrian Gearap, a semnat recent o dispozitie care stabileste ca persoanele juridice si institutiile publice vor putea depune dosare de finantare in cadrul Rabla 2014 incepand din 30 aprilie, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al institutiei.
Dosarele se vor depune la sediul Administratiei Fondului pentru Mediu, iar termenul limita de depunere a acestora este 1 septembrie 2014.
Potrivit unor declaratii recente ale presedintelui AFM, numarul tichetelor electronice alocate este de 3000. De asemenea, suma alocata sesiunii de finantare este de 140.000 mii lei, din care: 119.000 mii lei pentru persoane fizice si 21.000 mii lei pentru persoane juridice, inclusiv institutii publice.
Persoanele juridice eligibile in cadrul programului sunt urmatoarele:
- unitatea administrativ-teritoriala;
- unitatea sau institutia de invatamant, de stat sau privata;
- institutia publica, inclusiv institutul de cercetare-dezvoltare infiintat ca institutie publica;
- organizatia neguvernamentala;
- unitatea apartinand unui cult religios recunoscut in Romania;
- operatorul economic, inclusiv institutul de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea in regim economic;
- societati profesionale cu raspundere limitata, infiintate potrivit prevederilor Legii nr. 51/1995 privind organizarea si exercitarea profesiei de avocat, cu modificarile si completarile ulterioare;
- unitatile medico-sanitare infiintate potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditiile de eligibilitate, precum si intreaga documentatie necesara pentru inscrierea in program, sunt disponibile in Ghidul de finantare a programului Rabla 2014, pe care il puteti consulta in fisierul atasat.
Amintim ca, la inceputul lunii aprilie, Rabla a demarat pentru persoanele fizice. Conform datelor centralizate de AFM, la o saptamana de la lansarea oficiala a Programului, in sistemul informatic erau inregistrate 1.462 de rezervari, dintre care: 1.421 de rezervari ale caror date au fost verificate si validate la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (MAI), 3 rezervari in curs de verificare si 38 de rezervari invalidate (din cauza datelor completate gresit sau eronate).
Potrivit institutiei, din cele 17.000 de tichete alocate persoanelor fizice, la 15 aprilie mai erau disponibile 15.538.
Vezi AICI ce pasi trebuie sa urmeze persoanele fizice pentru a-si casa masina veche.
Avocatnet.ro si Porsche Inter Auto au lansat sectiunea Ghid Auto, care poate fi vizitata aici.
Comentarii articol (2)