“Stim ca primii utilizatori ai aplicatiei au trecut prin greu. Vreau sa le multumesc pentru feed-back-ul acordat, fara de care nu am fi putut sa aducem produsul in stadiul actual. Pentru ca platforma a fost imbunatatita si poate fi mai usor de folosit, am decis sa lansam site-ul in limba romana si sa sprijinim utilizatorii prin materiale educative. Acum avem un produs stabil si am decis sa adaptam strategia de pret pentru a sprijini oamenii de marketing din Romania”, a declarat Valentin Radu, CEO Marketizator
Aceasta decizie vine dupa depasirea unui numar de 300 de conturi active in platforma Marketizator si cererea crescanda din partea companiilor B2B din Romania pentru a testa si utiliza produsul. In consecinta, orice utilizator care isi creeaza un cont pentru a testa Marketizator nu mai este nevoit sa completeze in formularul de inscriere datele cardului. Doar dupa ce perioada de 30 de zile de testare gratuita a expirat, acesta va fi nevoit sa plateasca o subscriptie lunara pentru a folosi softwar-ul.
Odata cu lansarea site-ului in limba romana, pachetele de subscriptie au fost modificate: agentiile de internet marketing si companiile ce nu se pot incadra intr-unul dintre cele 3 pachete standard (din punct de vedere al numarului de site-uri sau vizitatori testati), pot solicita de acum un pachet de abonare personalizat (Custom).
Marketizator este prima platforma de optimizare a ratei de conversie din Romania, avand 3 functii principale: AB testing, Interactions si Surveys.
Prin AB testing poti testa ce imagine, text sau culoare de buton convinge cel mai bine, fara a a fi nevoie de cunostinte de programare sau design. Prin interactiunile personalizate, conversatia in momente cheie cu vizitatorii devine sursa de generare de vanzari. Survey-urile iti pot dezvalui barierele pe care le au vizitatorii care nu fac anumite actiuni (nu se inscriu la newsletter, nu fac o achizitie, etc)
Site-ul in limba romana poate fi accesat public la adresa www.marketizator.ro.
Comentarii articol (0)