Potrivit Regulamentului Comisiei de Concurs pentru Recrutarea Inaltilor Functionari Publici nr. 3/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului nr. 1/2008 privind organizarea si desfasurarea concursului pentru intrarea in categoria inaltilor functionari publici, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 548 din 24 iulie 2014, candidatii vor trebui sa depuna noi documente la dosarul cu care se vor inscrie la examenul pentru intrarea in categoria inaltilor functionari publici.
In regulamentul care a intrat in vigoare astazi se mentioneaza ca vor trebui depuse la dosarul de concurs un CV in format european si o scrisoare de intentie, acte care pana acum nu erau solicitate de vechea legislatie.
De asemenea, ei vor trebuie sa anexeze la dosar, pe langa copiiile diplomelor de studii, si foile matricole ale acestora.
In schimb, NU vor mai trebui sa depuna o copie a fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau o recomandare de la ultimul loc de munca, aceasta prevedere fiind eliminata de noile reglementari.
Avand in vedere aceste modificari, dosarul de concurs va trebui sa contina urmatoarele documente:
- formular de inscriere;
- un CV un format european si o scrisoare de intentie
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta indeplinirea conditiilor stabilite pentru participarea la concurs, precum si, daca este cazul, cunostintele si competentele in domenii specifice corespunzatoare exercitarii functiei publice din categoria inaltilor functionari publici; copiiile diplomelor de studii se prezinta insotite de foile matricole;
- copie a carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar sau dovada solicitarii acestuia de la autoritatea sau institutia competenta, cu termen de primire anterior finalizarii ultimei probe a concursului;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu au fost lucratori ai Securitatii, colaboratori ai Securitatii sau asimilati colaboratorilor, potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar si deconspirarea Securitatii.
Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice, se mentioneaza in noile dispozitii.
Atentie! Ulterior termenului-limita de depunere a dosarelor NU se mai pot depune acte in completare la dosarul de concurs, cu exceptia cazului in care Comisia de concurs solicita, prin intermediul secretariatului, completarea dosarului cu alte documente care sa cuprinda informatii privind experienta profesionala a candidatilor.
In ceea ce priveste afisarea rezultatului selectiei dosarelor, cu mentiunea "admis" sau "respins", aceasta se va face doar la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, nu si pe pagina de internet a acesteia, asa cum se intampla pana in prezent.
Comentarii articol (0)