ACCES GRATUIT
Pensionarii vor deveni baza consumului. Cum se pregatesc companiile pentru asta
"Cine n-are batrani bogati, sa-si cumpere!" pare sa sune noul slogan al marilor companii. Tinta acestora este generatia nascuta dupa finalul celui de-al doilea Razboi Mondial. Produse de la scaunul de masina, care avertizeaza si preia controlul vehicului in caz de infarct al soferului, pana la cele farmaceutice speculeaza orice loc disponibil in piata marfurilor care ii vizeaza pe reprezentantii varstei a III-a.
Articolul continuă mai jos
Iar acestia sunt consumatori inraiti, dupa cum o releva statisticile. Pana in 2020, puterea globala de consum a varstnicilor va fi de 15.000 de miliarde de dolari, estimeaza Euromonitor. Consumul este deja in crestere in randul persoanelor trecute de 60 de ani comparativ cu generatiile anterioare care au atins aceeasi varsta.
O analiza Eurostat arata ca in ultimele doua decenii, consumul a crescut de la 30% la 50% in randul persoanelor de varsta a III-a, se arata intr-un articol al publicatiei Financial Times.
Cititi articolul integral pe Business24.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (1)