Si totusi, fara feedback sunt sanse mari ca, mai devreme sau mai tarziu, sa ne fie afectata performanta, sa dezvoltam aversiuni si sa ne simtim demotivati/plictisiti de multe din aspectele jobului pe care trebuie sa il facem zilnic. Acesta este motivul pentru care va recomandam azi un articol pe aceasta tema de pe un site pe care l-am descoperit de curand: The Human Capitalist.
Pe scurt, ar putea sa ne fie mai usor sa oferim feedback negativ daca:
1. Facem acest lucru imediat dupa ce s-a petrecut incidentul care ne forteaza sa facem asta. Cu cat intamplarile despre care urmeaza sa vorbim sunt mai recente, cu atat va fi mai usor sa nu denaturam mesajul.
2. Ne concentram pe comportamente specifice si nu pe idei/perceptii.
3. Venim cu cateva sugestii de actiuni punctuale care, odata facute, pot remedia situatia. Daca feedback-ul ramane in zona discursului critic, tot demersul este steril si lipsit de valoare.
4. Punem accentul pe ceea ce angajatul/profesionistul care primeste feedback are de castigat.
Descoperiti argumentele despre importanta unui feedback negativ si modalitatea de a-l oferi citind tot articolul 4 Ways to Give Feedback When It’s Uncomfortable.
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteti citi aici articolul original.
Comentarii articol (1)