Outsourcingul este un domeniu de succes al IT&C - ului romanesc. Competitia pe aceasta piata a devenit una foarte stransa, Romania fiind nevoita sa concureze in satul global nu doar cu tarile europene, ci si cu cele din Orientul Indepartat sau America Latina. Doar o strategie de marketing si de branding bine structurata si gandita pe termen mediu ne va ajuta sa ne situam pe un loc fruntas in aceasta competitie globala", a declarat la cea de-a patra editie anuala a conferintei nationale de "OUTSOURCING", Ministrul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Zsolt Nagy.
Romania trebuie sa fie perceputa drept furnizorul principal de software inovativ, avand o perceptie occidentala asupra multiculturalitatii si interculturalitatii. Romania dispune de capital uman valoros, dar eforturile tuturor partilor trebuie directionate si sincronizate pentru a crea un branding de tara coerent.
Outsourcingul presupune utilizarea strategica a unor resurse externe pentru desfasurarea unor activitati care ar putea fi executate cu resurse proprii. Externalizarea serviciilor IT reprezinta o solutie viabila pentru cresterea performantei si eficientizarea activitatii beneficiarului, datorita reducerii costurilor si accesului la tehnologii de ultima ora, fara cheltuieli suplimentare pentru cercetare si dezvoltare.
Ministrul Zsolt Nagy a prezentat viziunea MCTI asupra externalizarii, eforturile guvernamentale intreprinse la nivel mondial pentru popularizarea Romaniei drept partener ideal pentru activitati de outsourcing, beneficiile pozitionarii si posibilitatea cresterii externalizarii in contextul integrarii europene.
Evenimentul s-a desfasurat la Hotelul Athenee Palace Hilton, unde au fost prezenti peste 120 de reprezentanti ai companiilor de renume din Romania, dar si a intreprinderilor mici si mijlocii de profil care considera outsourcingul drept o oportunitate de dezvoltare.
Comentarii articol (0)