Cei peste 170 de participanti care au luat parte la eveniment - in principal antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vanzari, IT sau achizitii, au avut ocazia sa descopere in prezentarile sustinute pe parcursul celor doua sesiuni de conferinta, cele mai noi informatii din sfera consultantei fiscale, financiare si legislative, pe de o parte, si a tehnicilor si instrumentelor de dezvoltare personala si profesionala utile in descoperirea potentialului.
Prezentarile in plen au urmarit tematici legate de optimizarea activitatii si noile reglementari fiscale si legislative in 2015 (EY Romania), asigurarea afacerii si managementul riscului (Allianz-Tiriac Asigurari), dar sifinanatarea afacerii prin accesarea de fonduri europene (REI Finance Advisors). Formarea profesionala si performanta angajatilor, un subiect de interes pentru orice manager care administreaza o echipa, au fost in centrul prezentarilor sustinute de reprezentantii Equatorial („eficacitatea individuala si eficacitatea organizationala”) si CNIPMMR („modalitati prin care UE si Guvernul Romaniei sprijina formarea profesionala continua pentru angajati).
In cadrul sesiunii de workshop, prezentarile au completat perspectiva 360 de grade, abordand subiecte cu aplicabilitate imediata: gestionarea corecta a software-ului (BSA | The Software Alliance), solutii de comunicatii unificate (LASTING System, Partener Microsoft Romania), optimizarea costurilor prin solutii fixe si mobile (Telekom) sau direct marketing, generare leaduri de vanzari, comunicare si portalurile de business (Kompass Romania).
„Primirea foarte buna si interesul de care s-au bucurat in toate orasele in care am poposit pana acum cu <<IMM ReStart>>ne-a determinat ca la Arad sa extindem plaja tematicilor pentru care am organizat sesiuni de intalniri private cu vorbitorii conferintei. Ne-am dorit sa oferim participantilor ocazia sa discute fata in fata si sa obtina consultanta aplicata si gratuita pentru propriul business in cat mai multe domenii: noutati prevazute in codul fiscal, telecom, surse de finantare, instrumente de direct marketing si solutii pentru obtinerea informatiilor despre furnizori si potentiali clienti, gestionarea corecta a produselor software, asigurarea afacerii. Initiativa s-a bucurat de o primire foarte buna, peste 170 de manageri participand la aceste sesiuni practice”,a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.
Proiectul va continua in 2015 cu evenimente organizate la Sibiu (12 mai 2015), Pitesti (28 mai 2015), Iasi (9 iunie 2015), Targu Mures (17 septembrie 2015), Galati/Braila (15 octombrie 2015) si Oradea (19 noiembrie 2015).
Comentarii articol (0)