Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
„Succesul nostru profesional, fie in corporatie, fie ca antreprenoare, depinde intr-o masura destul de mare si de oamenii cu care lucram. Alaturi de Mihaela Reese vom analiza care sunt problemele cu care ne putem confrunta intr-o echipa si cum le putem depasi pentru a fi eficiente si pentru ca fiecare membru al echipei sa isi atinga potentialul”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
Mihaela Reese
Mihaela are experienta in leadership development, strategie personala, coaching pentru executivi si pentru echipe. Folosindu-se de pregatirea ei academica, de natura pozitiva si de usurinta de a vedea lucrurile in perspectiva, Mihaela isi ajuta clientii sa isi descopere zonele necunoscute si sa se dezvolte, atat din punct de vedere profesional, cat si personal.
Cuvintele-cheie care o pot descrie sunt: conexiune, rezultate, inspiratie, disciplina si impact.
Mihaela a urmat un EMBA si a fost, timp de patru ani, General Manager in industria IT&C, ceea ce a ajutat-o sa aiba o mult mai buna intelegere a complexitatii mediului de business. In prezent este Associate Certified Coach la International Coaching Federation.
http://mihaelareese.com/
ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Puteți afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking
Comentarii articol (0)