RSM Scot a fost infiintata in urma cu 21 de ani ca Scot&Company Consulting, si a devenit in scurt timp unul dintre jucatorii de top in piata de servicii profesionale de consultanta si audit din Romania. Firma a activat sub titulatura de corespondent al RSM International in Romania in perioada 2009 - 2010. Intrarea in prestigioasa retea ca membru, in 2011, a insemnat, pe de o parte, recunoasterea capacitatii profesionale a consultantilor RSM Scot iar, pe de alta parte, a impus o adaptare completa a procedurilor si metodologiilor profesionale dezvoltate intern la cele utilizate in cadrul RSM International.
Adoptarea unui brand unificat intareste pozitia retelei globale drept consultant preferat de companiile in expansiune, cu o puternica orientare de tip antreprenorial.
“Organizatiile cu un puternic caracter antreprenorial, aflate in plina dezvoltare, se orienteaza din ce in ce mai des catre o abordare globala, pe masura ce profita de noile oportunitati de crestere. Liderii acestor organizatii isi doresc consultanti care isi dedica timpul profesional pentru a le intelege in detaliu afacerile si sursele de crestere, atat la nivel local cat si la nivel international. Calitatea serviciilor, o relatie de incredere si idei care sa adauge valoare reala unor business-uri deja existente sunt elemente esentiale luate in calcul in alegerea consultantilor. Este exact ceea ce noi am oferit clientilor nostri de mai mult de 50 de ani, iar acum vedem o uriasa oportunitate pentru dezvoltarea si cresterea transfrontaliera a acestora, oferindu-le trecerea la RSM, brandul nostru global”, a declarat Jean Stephens, CEO al RSM International.
Ca parte a strategiei de a deveni prima optiune in materie de consultanta pentru clienti, RSM a comandat un studiu cu focus pe firmele membre, precum si pe clientii actuali si potentiali. Feedback-ul primit din 18 tari analizate a confirmat ca RSM este un brand puternic la nivel global, recunoscut pentru accentul pus pe colaborare, intelegere profunda a ceea ce este important pentru clienti, precum si pentru expertiza impartasita de firmele partenere. Aceste valori sunt cuprinse in noul slogan global al retelei: “The power of being understood“.
Schimbarea va avea loc de la 26 octombrie 2015, cand toate firmele membre RSM vor adopta numele unificat la nivel mondial, “The Power of Being Understood“ ca slogan, precum si un nou logo, prezentat astazi. Culoarea gri a logo-ului reprezinta o relatie bazata pe o fundatie solida si pe incredere, verdele o abordare pozitiva, bazata pe idei de business, iar albastrul simbolizeaza evolutie si atingerea scopurilor. Logo-ul consolideaza daruirea retelei globale si dorinta ei de a ajuta clientii sa se simta intelesi si de a le furniza abilitatea de a merge mai departe cu incredere.
“Odata cu intrarea in RSM International, RSM Scot a fost integrat in elita consultantei globale. Firma noastra si-a crescut constant portofoliul de clienti, atat la nivel local, cat si regional. Prin stransa colaborare cu alte firme membre, am oferit si oferim clientilor servicii integrate, la cel mai inalt nivel, indiferent de locul unde ii duc ambitiile in business. Acum, activand sub un singur brand global, ne facem cunoscuti lumii printr-un tel unic, acela de a dezvolta in continuare servicii de top, furnizate rapid si personalizat, indiferent de zona geografica in care operam”, a declarat Dan Schwartz, Managing Partner RSM Scot.
RSM International a fost in 2014 al saselea cel mai mare furnizor mondial de servicii de audit si taxe, conform datelor furnizate de prestigioasa publicatie International Accounting Bulletin. RSM International a fost reteaua globala din top zece cu cea mai rapida crestere in anul trecut, inregistrand o crestere anuala a veniturilor de 18%, pana la 4,4 miliarde dolari pentru anul incheiat la 31 decembrie 2014.
Recomandarile de clienti din partea firmelor membre catre alti membri au continuat sa creasca, de asemenea, intr-un ritm semnificativ. Prin unirea sub un singur brand, reteaua va fi in masura sa isi promoveze mai bine resursele si expertiza la nivel global si sa ofere clientilor peste tot in lume un serviciu imbunatatit si unitar.
Toate firmele membre vor ramane entitati juridice independente in cadrul retelei internationale RSM, dar vor activa sub brandul RSM.