Cine este vinovat de problemele RADET, ne spune jurnalul.ro.
RADET, ELCEN și ROMGAZ au amenințat, pe rând, în ultimele zile, că Bucureștiul va rămâne fără apă caldă și fără căldură, din cauza datoriilor istorice. Aceste datorii de 12 ani sunt ale Primăriei Capitalei către RADET și ale regiei către ELCEN. Problemele ar fi trebuit să se rezolve încă de toamna trecută, dar soluțiile, deși au fost găsite, nu s-au aplicat.
Românii au ajuns să dea aceiaşi bani pe motorină ca cei mai bogaţi europeni. Benzina, mai ieftină, potrivit celor de la capital.ro.
Preţul mediu al motorinei, comercializată în staţiile din România a ajuns la nivelul celui din Zona Euro, care reuneşte ţările UE cu monedă unică, potrivit datelor din ultimul Oil Bulletin al Comisiei Europene. Astfel, în data de 12 septembrie, motorina din România costa 1,1 euro pe litru, cu toate taxele incluse, în timp ce motorina din Zona Euro costa în medie 1,12 euro. Practic, în ceea ce priveşte motorina, România este la nivelul celor mai dezvoltate ţări din Europa şi doar cu puţin mai ieftină decât media tuturor celor 28 de ţări din UE. Luând ţară cu ţară, putem observa că motorina românească este, de exemplu, mai scumpă decât în Spania, Luxemburg, Austria, Polonia ori Cehia.
CNADNR amână redeschiderea autostrăzii demolate Orăștie-Sibiu, despre care aflăm tot de la capital.ro.
Ploaia de săptămâna trecută a stricat planurile Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Închisă în septembrie anul trecut pentru reparaţii, autostrada Orăştie-Sibiu, lotul III, ar fi trebuit redeschisă la finalul acestei luni. Redeschiderea este așadar amânată până la începutul lunii octombrie.
Comentarii articol (0)