Aflat la a patra ediție, evenimentul retailArena, dedicat comerțului multichannel și organizat de Wall-street.ro, va avea loc în acest an pe 26 și 27 octombrie. Cele două zile de eveniment intitulate „Marketing & Innovation Day” și „Omnichannel Day” vor întâmpina cei peste 250 de participanți cu peste 25 de speakeri, conferințe, workshop-uri, zona expo și zona dedicată de networking. Ediția din acest an va continua să aducă în prim-plan cele mai noi tendințe din retail, cu accent pe strategii și povești de business construite pe plan local și multiplicate cu succes la nivel internațional.
retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local și îi va pune față în față pe cei care fac performanță în retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeași: cum vor putea retailerii și producătorii să loializeze și să atragă noi consumatori într-un univers multichannel, fără frontiere.
În ultimul an, retailul românesc s-a remarcat atât ca o pepinieră de talente, care s-au extins cu succes la nivel internațional, cât și ca un motor de creștere pentru afacerile globale ale unor giganți care au ales să pună România pe harta lor.
Un alt punct important în această ecuație îl constituie modul în care retailerii aleg să construiască o relație solidă cu generația millenials, cei care sunt următorii influențatori și cei care, de multe ori, modelează un brand după necesitățile lor.
Ca element de noutate, ediția din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspiraționale, susținute de antreprenori care au gustat din succesul internațional.
Vă invităm să vă alăturați retailArena folosind promoția cu timp limitat – 20% reducere la toate biletele de participare, în perioada 3-9 octombrie.
Speakerii care au confirmat deja prezența sunt Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializare pentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Eliodor Apostolescu (co-fondator Phoenixy, producătorul pufuleților Gusto), Dan Isai (fondatorul lanțului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Oana Vijiala (Mall Manager AFI Palace Ploiești), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrînceanu (secretar de stat în cadrul Ministerului Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri), Alexandru Manda (co-fondator Bicicletele Pegas), Claudia Badea (director magazin Cora Lujerului), Raluca Radu (country manager Answear Romania), Nadir Balasel (director adjunct FAN Courier), Ciprian Stancu (fondator Republica BIO), Marius Bicu (managing partner De la Ferma), Andrei Canda (research consultant iSense Solutions), Liana Dumitru (director Retail Colliers International), Valer Hancas (manager corporate affairs&comunicare Kaufland Romania), Adrian Dumitrescu (fondator QAZ Fashion Retail), Cosmin Dan (analist Euromonitor International), Rareș Florea (director comercial pentru Europa Centrala si de Est Vector Watch), Mihai Pătrașcu (CEO si fondator evoMAG), Catalin Crețu (director general Visa Romania, Croația, Malta și Slovenia), Alina Arhire (business unit manager children&toys eMag) și Ciprian Pașca (country manager ZONIZ, prima platforma integrată de marketing de proximitate).
Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Carrefour (partener), Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (recommended payment processor), Carrefour (partener), Service Return si Allpacka (Sponsori).
Mai multe informații găsiți pe www.retailarena.ro.
Comentarii articol (0)