CONTRACT DE FURNIZARE
Art. 1. Partile contractante
S.C. ......................... S.R.L. cu sediul în ...................., str. ......................, nr. ....., înmatriculata la Registrul Comertului sub nr. .............., cod fiscal .................., cont curent nr. ................. deschis la ................... reprezentata prin ................... în calitate de .............................................. denumit în continuare FURNIZOR
si
Dl. /d-na ............................. cu domiciliul în ..............., str. .............., nr. ......., identificat cu act de identitate seria ............ nr. .........................................., denumit în continuare BENEFICIAR
sau
S.C. .............. S.R.L. cu sediul în ...................., str. .........., nr. ....., înmatriculata la Registrul Comertului sub nr. .................., cod fiscal ................, cont curent nr. ............................ deschis la ....................... reprezentata prin ....................... în calitate de ............................................... denumit în continuare BENEFICIAR
Art. 2. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul prezentului contract îl constituie furnizarea, de catre FURNIZOR catre BENEFICIAR, a urmatoarelor servicii:
a) Asigurarea accesului la reteaua Internet, în conformitate cu serviciul ales de catre Beneficiar prin intermediul numerelor de telefon puse la dispozitie:
b) Asistenta tehnica.
Beneficiarul este de acord sa exploateze aceste servicii si sa plateasca tarifele stabilite în prezentul contract.
Art. 3. TERMENUL CONTRACTULUI
Contractul este încheiat pe o perioada de ................. cu începere de la data semnarii si se va prelungi pe perioade succesive egale cu perioada initiala cu acordul partilor.
Art. 4. TARIFE SI MODALITATI DE PLATA
Tarifele pentru serviciul ales de Beneficiar, sunt ............... USD + TVA.
Facturarea, de catre FURNIZOR si plata, de catre BENEFICIAR, a serviciilor, se vor face în lei, la cursul oficial al BNR din ziua emiterii facturii.
FURNIZORUL va factura catre BENEFICIAR, la data de întâi ale fiecarei luni, abonamentul pentru luna în curs, precum si contravaloarea serviciilor aditionale pentru luna anterioara, daca este cazul.
BENEFICIARUL va achita contravaloarea facturii în termen de 5 zile de la data emiterii acesteia, în numerar, la adresele specificate de catre FURNIZOR sau prin transfer bancar într-un cont indicat de FURNIZOR.
În cazul neefectuarii platii la termen, BENEFICIARUL datoreaza FURNIZORULUI o penalitate de 1% pe zi de întârziere pâna la data achitarii integrale a sumei restante.
Art. 5. ACTIVAREA SERVICIULUI
FURNIZORUL se obliga sa activeze serviciul ce face obiectul prezentului contract în termen de 24 de ore de la semnare.
BENEFICIARUL este obligat:
a) sa îsi însuseasca instructiunile primite la semnarea contractului si sa se conformeze acestora;
b) sa îsi configureze calculatorul conform instructiunilor primite;
Beneficiarul poate apela la suportul tehnic al FURNIZORULUI.
Serviciul se considera a fi functional la data semnarii prezentului contract.
Art. 6. SERVICII OFERITE
FURNIZORUL garanteaza BENEFICIARULUI îndeplinirea nevoilor sale de trafic, 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi cu exceptia inoperabilitatii conexiunii internationale din cauze independente, inoperabilitatea retelei de comunicatii Romtelecom, a retelei CONEL sau oricare alt tert cu care FURNIZORUL se afla sub contract.
FURNIZORUL nu va fi responsabil pentru nici o întrerupere rezultata din cauze independente de el si nici pentru pagubele pe care BENEFICIARUL le-ar putea suferi din aceste cauze.
BENEFICIARUL întelege ca singurul beneficiar al licentelor si drepturilor referitoare la operarea Sistemului FURNIZORULUI, este S.C. ..................... S.R.L. si ca aceste licente si drepturi sunt exclusiv asociate cu acest sistem.
BENEFICIARUL nu poate furniza catre terti acelasi gen de servicii care fac obiectul prezentului contract.
FURNIZORUL se obliga sa asigure supervizarea continua a serviciului si a sistemului.
FURNIZORUL va respecta confidentialitatea datelor BENEFICIARULUI transferate prin sistemul sau.
Art. 7. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
Prezentul contract înceteaza în urmatoarele cazuri:
- prin acordul de vointa al partilor, daca au fost achitate integral obligatiile.
- BENEFICIARUL poate denunta unilateral contractul printr-o notificare trimisa FURNIZORULUI, cu cel putin 20 (douazeci) de zile înainte de data la care doreste sa-si înceteze efectele prezentul contract. În acest caz încetarea contractului se va produce de la data la care BENEFICIARUL face dovada platii catre FURNIZOR a tuturor sumelor restante.
- FURNIZORUL poate rezilia prezentul contract, fara a fi necesara punerea în întârziere si fara orice alta formalitate prealabila daca:
a) BENEFICIARUL nu plateste tarifele pentru serviciile furnizate si penalitatile aferente (daca este cazul) în termen de 15 zile de la data scadentei;
b) BENEFICIARUL nu utilizeaza serviciile o perioada mai mare de ....... luni;
c) BENEFICIARUL prejudiciaza securitatea sistemului sau încearca în mod repetat (cu sau fara succes) obtinerea de informatii ce nu au un caracter public, indiferent daca aceste informatii se afla în sistemul FURNIZORULUI sau apartin altor sisteme conectate cu acest sistem;
d) Împotriva BENEFICIARULUI sunt initiate proceduri de lichidare sau faliment, ori este actionat în judecata pentru credite scadente.
Art. 8. NOTIFICARI
În întelesul prezentului contract, orice notificare/comunicare adresata de o parte celeilalte va fi considerata valabil îndeplinita daca va fi transmisa acestei ultime parti la adresa mentionata la începutul prezentului contract. În cazul în care comunicarea/notificarea va fi facuta prin posta, ea va lua forma unei scrisori recomandate ce se considera ca a fost primita de destinatar în 5 zile de la data la care a fost predata serviciului postal. În cazul în care comunicarea/notificarea va fi sub forma de fax sau telex, comunicarea se considera primita de destinatar în prima zi lucratoare urmatoare celei în care a fost expediata. Comunicarile/notificarile verbale nu sunt luate în considerare de nici una din parti, daca nu sunt confirmate prin una din modalitatile prevazute în acest articol.
Art. 9. LITIGII
Litigiile decurgând din interpretarea si executarea prezentului contract, care nu pot fi solutionate pe cale amiabila, vor fi supuse instantelor judecatoresti competente.
Art. 10. FORTA MAJORA
Orice împrejurare independenta de vointa partilor contractante, intervenita dupa data semnarii contractului si care împiedica executarea acestuia este considerata ca forta majora si exonereaza de raspundere partea care o invoca. Sunt considerate ca forta majora, în sensul acestei clauze, împrejurari ca: razboi, revolutie, calamitati. Partea care invoca forta majora trebuie sa anunte cealalta parte în termen de 10 zile de la data aparitiei respectivului caz de forta majora.
Dupa încetarea cazului de forta majora, partea care l-a invocat îsi va relua obligatiile contractuale în termen de 3 zile si va anunta cealalta parte. Daca nu procedeaza la anuntarea, în termenele prevazute mai sus, a începerii si încetarii cazului de forta majora, partea care îl invoca va suporta toate daunele provocate celeilalte parti prin neanuntarea în termen.
Art. 11. DISPOZITII FINALE
Modificarea prezentului contract poate fi facuta numai în scris, prin acordul ambelor parti.
Prezentul contract, împreuna cu modificarile si anexele sale, reprezinta vointa partilor si înlatura orice întelegere orala dintre acestea, anterioara sau ulterioara încheierii lui.
Prezentul contract a fost încheiat în limba româna în doua exemplare, azi ................. unul pentru FURNIZOR, unul pentru BENEFICIAR.
FURNIZOR, BENEFICIAR,
Comentarii articol (0)