Lege specială pentru investitorii în turismul din Deltă
Investitorii turistici vor putea construi pensiuni agroturistice în Delta Dunării cu un teren aferent de cel puţin 200 de metri pătraţi, limita fiind redusă de la minimum 1.000 de metri pătraţi, prin ordinul ministrului Turismului, Bogdan Trif, în condiţiile în care suprafaţa de uscat în această zonă este redusă şi există potenţial de dezvoltare.
Noul act normativ special dedicat investitorilor în turismul din Deltă facilitează construcţia de pensiuni agroturistice şi accesarea de fonduri pentru dezvoltarea turismului pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării.
“Aşadar şi cei care deţin suprafeţe mici de teren în Deltă, înconjurate sau traversate de apele Dunării, pot dezvolta de acum, pensiuni agroturistice şi pot primi bani pentru investiţii”, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.
Trif a cerut autorităţilor locale din judeţul Tulcea să creeze condiţii pentru atragerea de noi investitori şi pentru dezvoltarea cât mai rapidă a Deltei Dunării şi a zonelor limitrofe.
Autostrada spre mare începe cu 26 de kilometri de gropi. Poliţiştii avertizează
Sezonul drumurilor la mare începe peste o săptămână pe o autostradă care pune în pericol şoferii. Mai mult de 10 la sută din lungimea şoselei rapide spre Constanţa înseamnă groapă după groapă. Poliţiştii anunţă că circulaţia pe prima bandă între Bucureşti şi Fundulea trebuie închisă din cauza riscului de accidente. Directorii companiei de drumuri anunţă că vor face reparaţii serioase la toamnă.
Autostrada Soarelui începe cu 26 de kilometri de gropi formate la îmbinarea plăcilor de beton din care este construită. Şoferii ştiu că pe prima bandă nu este de mers.
Poliţiştii le dau dreptate şoferilor şi ca să evite accidentele au cerut Companiei de Drumuri să repare rapid autostrada sau să restricţioneze circulaţia pe prima bandă în zonele cele mai afectate. Autorităţile spun că au cheltuit anul acesta aproape 116.000 de lei ca să astupe găurile, dar cârpelile nu folosesc la nimic.
Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Este un fel de muncă a lui Sisif. Noi asfaltăm, dar la un momet dat asfaltul se desprinde de pe beton, pentru că betonul nu numai că nu ţine asfaltul, dar se şi exfoliază împreună cu betonul pus deasupra”.
Viitorul transportului public, dezvăluit de o companie germană care face taxiuri zburătoare
O companie germană care face taxiuri zburătoare a dezvăluit şi cum ar trebui să arate infrastructura pentru aceste aparate. Dacă va fi implementat, autovehiculele ar putea transporta chiar şi zece mii de pasageri zilnic.
La fel ca restul maşinilor de transport, dronele vor avea nevoie de staţii, un fel de heliport, de unde să ia şi să lase pasagerii la fiecare 30 de secunde. Aceste piste ar putea fi amplasate pe acoperişul clădirilor mari, ca să nu afecteze restul traficului. Sub aceste staţii pot fi construite hangare, unde să fie parcate taxiurile zburătoare. Aparatele construite de Volocopter pot transporta două persoane pe o distanţă de 27 de kilometri. Sunt electrice, fiecare alimentată de câte nouă baterii care se încarcă în doar două ore. Decolează şi aterizează vertical şi pot zbura cu 100 de kilometri pe oră.
Comentarii articol (0)