Potrivit unui studiu realizat de specialiştii unui site de recrutare din UK, CV Library, mai mult de 50% dintre persoanele aflate în căutarea unui job nou folosesc telefonul mobil, ceea ce demonstrează faptul că s-a schimbat şi atitudinea acestora vizavi de folosirea unor metode mai simple şi rapide în procesul de găsire a unui loc de muncă.
Infograficul de pe Recruitment Buzz pe care vi-l recomandăm astăzi aduce în discuţie evoluţia recrutării mobile, modul în care se schimbă comportamentul celor care caută un job cu ajutorul telefonului mobil, dar şi care sunt previziunile pentru viitor în acest domeniu.
Iată care sunt cele mai importante concluzii:
- 84% dintre cei intervievaţi cred că telefonul mobil va fi cea mai utilizată cale pentru a căuta un nou job în următorii cinci ani sau chiar şi mai devreme;
- 68% dintre persoanele aflate în căutarea de noi oportunităţi profesionale folosesc telefonul mobil de mai multe ori pe săptămână;
- una din patru persoane nu ar aplica la un job pe site-ul unei companii care nu are pagina de carieră optimizată pentru partea mobilă, deoarece ar considera procesul de aplicaţie prea greoi. Ce înseamnă asta pentru companii? Găsirea resurselor necesare pentru a crea sau dezvolta aplicaţii sau versiuni mobile pentru site-ul companiei va fi cu siguranţă un element diferenţiator pe piaţă şi va ajuta şi brandul de angajator;
- peste 64% dintre candidaţi se documentează despre o companie folosind reţelele sociale (da, poate nu recrutăm încă pe Facebook, dar veștile circulă repede în mediul online);
- înainte de interviul cu recrutorul, 43% dintre candidaţi accesează mobilul pentru a reciti descrierea jobului pentru care au aplicat, iar 34% dintre ei intră pe site-ul companiei pentru informații suplimentare;
- 78% dintre candidaţi evită să folosească telefonul mobil în timpul interviului faţă în faţă, însă una din cinci persoane cred că este normal să verifici mobilul atunci când intervievatorul nu este în încăpere.
Din punctul de vedere al recrutorului, concluzia este una cât se poate de evidentă: pentru a putea ține pasul cu candidatul modern, trebuie să folosească și un ATS care să “comunice” eficient și în timp real cu profesioniștii din piață.
Dacă doriţi să aflaţi mai multe informaţii despre evoluţia recrutării mobile şi a comportamentului candidatului în acest context, vă invităm să parcurgeți tot infograficul The Rise of Mobile Job Search.
Articol preluat de pe www.portalhr.ro. Puteţi citi aici articolul original.
Comentarii articol (0)