ACCES GRATUIT
Tot ce ai nevoie să știi despre chitanța fiscală
Chitanța fiscală este documentul emis odată cu vânzările produselor a căror plata se face cu numerar, ce include și TVA, astfel justificându-se primirea unei sume de bani în numerar de la emitent. Orice chitanță se identifică prin serie și numere unice secvențiale ce au la bază structura organizatorică a firmei, în funcție de punctele de lucru, filiale etc.
Articolul continuă mai jos
Chitanța fiscală este un document primar de înregistrare a operațiunii contabile, având valoare financiară, numerotat și seriat în baza unei decizii interne.
Întrebuințarea chitanței fiscale
Chitanța fiscală este documentul financiar-contabil ce servește la:
-
Justificarea depunerii unei sume numerar la caseria unității
-
Justificarea înregistrării în registrul de casă și în contabilitate (pentru vânzări cu plata în numerar)
Având în vedere faptul că aceasta este un document pe baza căruia se primește numerar, nu se admit corecturi sau ștersături. Dacă se completează greșit o chitanță, singura opțiune este anularea acesteia și emiterea unei chitanțe noi cu datele corecte.
Pentru continuarea articolului, te invităm să citești mai departe Blogul Facturis-Online.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)