Numărul înmatriculărilor de autoturisme noi a scăzut în România cu 31,43%, în primele cinci luni ale anului, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din anul anterior, în timp ce pe segmentul de second hand diminuarea fost de aproape 16%, la nivel comparativ, reiese din statistica Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), publicată marţi și citată de Agerpres.
Conform datelor centralizate, în intervalul ianuarie - mai 2020, au fost înmatriculate pe plan local 39.455 de autoturisme noi, în comparaţie cu cele 57.538 de unităţi, consemnate în primele cinci luni din 2019.
În funcţie de numărul autoturismelor înmatriculate, cele mai multe solicitări au vizat mărcile: Dacia - cu 10.973 de unităţi, în scădere cu 37,67% faţă de intervalul ianuarie - mai 2019, Volkswagen (3.376 unităţi, -17,54%), Skoda (3.272 unităţi, -24,70%), Renault (2.994 unităţi, -37,70%), Hyundai (2.794 unităţi, +4,92%), Toyota (2.176 exemplare, -7,99%) şi Ford (2.162 unităţi, -49,07%).
Uniunea Europeană avertizează din nou România pentru că nu a luat măsuri suficiente pentru a reduce utilizarea pesticidelor, arată un document obținut în exclusivitate de Digi24.
Sunt în continuare folosite și comercializate substanțe periculoase pentru sănătate și astfel se întârzie accesul fermierilor la produse mai sigure.
O altă prioritate pentru România este bunăstarea animalelor. Comisia atrage atenția că se fac în continuare transporturi de animale vii către Turcia în timpul verii, la temperaturi foarte mari, fără a se ține cont de standardele europene.
Uniunea Europeană ar trebui să identifice companiile care dăunează mediului înconjurător, astfel încât băncile și managerii de active să poată face față mai bine riscurilor provenite din schimbarea climatică, potrivit Băncii Centrale Europene (BCE), citată de Bloomberg.
BCE susține ideea controversată într-un document înaintat Comisiei Europene, prin care vrea să obțină informații despre cum să avanseze în crearea unui sistem financiar „verde”. Blocul comunitar s-a concentrat până acum doar pe identificarea activităților sustenabile, ceea ce înseamnă că autoritățile și firmele financiare rămân cu un gol de informații, potrivit instituției bazate în Frankfurt.
„Atât băncile cât și autoritățile de supraveghere se confruntă momentan cu problema absenței unei definiții comune a activităților maro, pentru a ajuta în construcția unei infrastructuri de evaluare a riscului”, a precizat BCE.
Comentarii articol (0)