Dosarul de înscriere la acest examen se depune la sediul filialei CECCAR în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul candidatul până la data de 17 septembrie 2021.
Acesta trebuie să conțină următoarele documente:
- cererea de înscriere (model);
- certificatul medical din care să rezulte că solicitantul are capacitate de exercițiu deplină;
- curriculum vitae (model);
- copie legalizată a actului de studii, din care să rezulte, pentru accesul la profesia de expert contabil, că solicitantul are studii superioare economice cu diplomă recunoscută de Ministerul Educației, iar, pentru accesul la profesia de contabil autorizat, că solicitantul are studii medii cu diplomă recunoscută de Ministerul Educației;
- certificat de cazier judiciar cu termen de valabilitate neexpirat;
- dovada achitării contravalorii în lei, la cursul BNR din ziua plății, a taxei de înscriere la examen în cuantum de 175 euro (pentru experți contabili), respectiv 125 euro (pentru contabili autorizați);
- acordul de prelucrare a datelor personale (model);
- acordul de înregistrare audio-video (model); și
- două fotografii tip buletin.
În acest sens, înscrierile la examen se fac în perioada 27 septembrie - 15 octombrie 2021, pe site-ul CCF, iar dosarele se transmit, în aceeași perioadă, prin poștă, cu confirmare de primire, sau se depun direct la adresa: str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sector 1, municipiul București.
Dosarul de înscriere la examenul pentru atribuirea calității de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent trebuie să conțină următoarele documente:
- cererea de înscriere la examen (Anexa 2 din Hotărârea CCF nr. 11/2021, pentru consultanți fiscali, respectiv Anexa 3 din Hotărârea CCF nr. 11/2021, pentru consultanți fiscali asistenți);
- declarația de informare și de acceptare a operațiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către CCF, care poate fi descărcată de pe site-ul CCF;
- curriculum vitae;
- diploma de studii superioare, în copie legalizată, precum și copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
- carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverință eliberată de angajator sau adrese eliberate de asociațiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;
- actul de identitate, în copie;
- certificatul de cazier judiciar;
- certificatul de cazier fiscal;
- adeverință medicală eliberată de medicul de familie care să ateste că solicitantul este clinic sănătos; și
- două fotografii de dimensiunea 2/3 cm.
Comentarii articol (0)