Pentru proba ce s-a desfasurat in 17 mai, Fiscul a pus la bataie 344 de posturi la Directia generala antifrauda fiscala, 35 dintre ele fiind disponibile la Directia de combatere a fraudelor. Lista posturilor vacante in cadrul celorlalte structuri ale DGAF este disponibila aici.
Potrivit institutiei, s-au inscris in total 1110 candidati, iar, in urma selectiei dosarelor, la proba din 17 mai au participat 1041. Consultati aici rezultatele candidatilor.
Cei care au fost declarati admisi la prima proba, au sustinut saptamana trecuta interviurile. Avand in vedere ca aceasta a fost si ultima proba, rezultatele finale au fost publicate de Fisc recent. Vezi aici lista completa a candidatilor admisi si respinsi.
Cine a candidat pentru functia de inspector antifrauda?
Regulamentul de desfasurare a concursului sau examenului pentru ocuparea functiei publice specifice de inspector antifrauda in cadrul Fiscului a fost aprobat in 9 septembrie 2013, prin HG nr. 677/2013. Documentul stabileste ca la concurs poate participa orice persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici:
- are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta de minimum 18 ani impliniti;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
- indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
- indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
- nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
- nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
In plus, conform anuntului ANAF, candidatii trebuie sa aiba vechime in specialitatea studiilor necesare in executarea functiei, dupa cum urmeaza:
- • pentru functia publica de executie de inspector antifrauda clasa I gradul profesional superior, vechimea trebuie sa fie de 9 ani;
- • pentru functia publica de executie de inspector antifrauda clasa I gradul profesional principal, vechimea trebuie sa fie de 5 ani;
- • pentru functia publica de executie de inspector antifrauda clasa I gradul profesional asistent, vechimea trebuie sa fie de 1 an;
- • pentru functia publica de executie de inspector antifrauda clasa I gradul profesional debutant, vechimea nu este necesara.
Dosarul de inscriere - ce a trebuit sa contina?
In vederea participarii la concurs, candidatii au trebuit sa depuna un dosar de inscriere care sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documente:
- cererea de inscriere privind participarea la concurs;
- copia actului de identitate;
- copia certificatului de casatorie sau a altor acte, in cazul in care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;
- copia diplomei de licenta sau echivalent;
- copia carnetului de munca sau adeverinta doveditoare a vechimii in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
- copia permisului de conducere, categoria B, dupa caz;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 3 luni anterior desfasurarii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta trebuie sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia;
- o declaratie pe propria raspundere;
- curriculum vitae;
- documentele care atesta promovarea evaluarilor psihologice complexe si a celor de integritate, eliberate cu cel mult 3 luni anterior desfasurarii concursului.
Atentie! Copiile de pe actele mentionate trebuie sa fie legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul tehnic al comisiei de examinare si evaluare. Cererea de inscriere se pune la dispozitia candidatilor de catre Agentie, prin grija secretarului tehnic al comisiei de examinare si evaluare.
Comentarii articol (39)