avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1132 soluții astăzi
Forum Activitate valigogs

Activitate valigogs

bpcs a scris:

Documentele in discutie au valabilitate numai intre parti pana la inregistrare. Pt terti dvs inca sunteti administrator si asociat.
Pt cursuri de drept va sfatuieasc sa va adresati unei facultati acreditate. Pt rezolvarea problemei.. unui jurist.
Succes.


...mda
Am avut o firma deschisa in 2002 iar anul trecut (octombrie 2008) am cesionat partile sociale detinute (5 in val. de 100 fiecare) si am renuntat la calitatea de administrator in favoarea persoanei careia i-am cesionat firma.
Incheierea am redactat-o la o firma de avocatura, dar persoana careia eu i-am cesionat firma si care a preluat calitatea de administrator NU a prezentat documentele intocmite la ORC pentru inregistrarea acestor mentiuni nici in prezent, spunandu-mi in 2008 ca se va ocupa de aceste lucruri.#-o
As vrea sa stiu daca documentele intocmite atunci sunt valabile in relatia cu tertii (firme, etc.), respectiv daca mai am sau nu calitatea de administrator.
Daca nu sunt valabile documentele intocmite spuneti-mi cine are obligatia de a inregistra astfel de mentiuni modificatoare, ca in lege precizeaza "comerciantul" (eu sau persoana care a preluat firma).
As dori ca raspunsul sa aiba precizari legate de articole de lege care mentioneaza clar cine are aceasta obligativitate.
Mersi si spor la ... MUNCA! :-/