avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi
Forum Activitate bubudyzzye

Activitate bubudyzzye

Răspuns la discuția marturie mincinoasa? sau?
sunt studenta la drept dar in ziua de azi greu mai gasesti pe cineva care sa invete pt atata tp kt vezi k unii se chinuie altii platesc nu-=ti mai vine...facultatea a devenit generala parerea mea
nu stiu cred k a fost inchis si eliberat.....knd o sa mai vb cu el o sa il pun sa imi explice mai bine....si revin pt ca acum nu mai inteleg nici eu nimic:)
poate nu stiu eu sa ma exprim corect..si deeacea s-a creat o ambuscada...dar cel mai bun raspuns pe care i-l pot da e sa vina in tara sa vada ce s-a intamplat defapt in lipsa lui nu?
nici eu nu stiu prea multe pt k nu mi-a explicat in termeni judiciari....am inteles k a facut inchisoare si ca a iesit cu suspendare....sau k i-a ramas coada....si apoi a plecat...si in lipsa lui....au aparut inca 3 dosare....
multumesc mult:) insa cum poate face dovada? presupun k exista iesirea din tara nu? pe undeva? chiar daca poti iesi doar cu buletinul nu? nu am plecat din tara si nu stiu cum e:)