buna ziua tin sa va multumesc anticipat pt rasp pe care o sa mi le oferiti, sunt studenta la drept si am fost intrebata de un amic de o problema insa nu stiu sigur cu ce am deaface...sa incepem: mi-a spus k el are un dosar penal prin care a primit 5 ani cu suspendare....nu prea am inteles mare lucru de la el insa el este nedumerit pt k este plecat de 2 ani aproape din tara si parintii lui s-au trezit in in decursul verii acestea a mai comis 3 infractiuni...el nefiind in tara iar acestea le-ar fi facut in tara:) adik a furat dar nu e in tara:) mi se pare o aberatie...el insa este speriat deoarece a mai avut probleme cu legea si mi-a mai spus k sunt martori care au declarat k el a comis infractiunea....si a primit o cerere de aducere in judecata....este posibil? sa i se intample ceva atat timp kat el nu e in tara? doar pt k sunt niste declaratii mincinoase? si din cauza k are coada? multumesc astept un rsp
atata timp cat prietenul tau face dovada ca la momentul comiterii acelor infractiuni era plecat din tara...nu are pentru ce sa-si faca griji. cum adca a primit o cerere de aducere in judecata?.....deci trebuia sa fie pus sub acuzare, sa i se ia o declaratie..sa fie citat etc, e o intreaga procedura , dar repet....dc el dovedeste ca a fost plecat din tara in mometul in care se sustine k el ar fi savarsit infractiuni..atunci totul se rezolva
multumesc mult:) insa cum poate face dovada? presupun k exista iesirea din tara nu? pe undeva? chiar daca poti iesi doar cu buletinul nu? nu am plecat din tara si nu stiu cum e:)