avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... marturie mincinoasa? sau?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

marturie mincinoasa? sau?

buna ziua tin sa va multumesc anticipat pt rasp pe care o sa mi le oferiti, sunt studenta la drept si am fost intrebata de un amic de o problema insa nu stiu sigur cu ce am deaface...sa incepem: mi-a spus k el are un dosar penal prin care a primit 5 ani cu suspendare....nu prea am inteles mare lucru de la el insa el este nedumerit pt k este plecat de 2 ani aproape din tara si parintii lui s-au trezit in in decursul verii acestea a mai comis 3 infractiuni...el nefiind in tara iar acestea le-ar fi facut in tara:) adik a furat dar nu e in tara:) mi se pare o aberatie...el insa este speriat deoarece a mai avut probleme cu legea si mi-a mai spus k sunt martori care au declarat k el a comis infractiunea....si a primit o cerere de aducere in judecata....este posibil? sa i se intample ceva atat timp kat el nu e in tara? doar pt k sunt niste declaratii mincinoase? si din cauza k are coada? multumesc astept un rsp
La drept v-a invatat despre cererea de"aducere in judecata" ?
Nu pot decat sa fiu de acord cu celelate observatii care v-au fost facute cu privire la modul in care ati formulat mesajul.
Acestea sunt problemele dvs.la care ar trebui sa reflectati pentru a le elimina.Totusi,se poate.
Consider ca prietenul dvs.minte si probabil, va minte cand afirma ca nu a fost in tara,iar faptele ar fi fost comise,probabil de"umbra lui".