buna ziua tin sa va multumesc anticipat pt rasp pe care o sa mi le oferiti, sunt studenta la drept si am fost intrebata de un amic de o problema insa nu stiu sigur cu ce am deaface...sa incepem: mi-a spus k el are un dosar penal prin care a primit 5 ani cu suspendare....nu prea am inteles mare lucru de la el insa el este nedumerit pt k este plecat de 2 ani aproape din tara si parintii lui s-au trezit in in decursul verii acestea a mai comis 3 infractiuni...el nefiind in tara iar acestea le-ar fi facut in tara:) adik a furat dar nu e in tara:) mi se pare o aberatie...el insa este speriat deoarece a mai avut probleme cu legea si mi-a mai spus k sunt martori care au declarat k el a comis infractiunea....si a primit o cerere de aducere in judecata....este posibil? sa i se intample ceva atat timp kat el nu e in tara? doar pt k sunt niste declaratii mincinoase? si din cauza k are coada? multumesc astept un rsp
5 ani cu suspendare ? Hmmm .... cu ce fel de suspendare ? Nu intelegeti prea bine ce va spune el ... hmmm may-may-may! Mie, de cate ori mi se intampla asta (adica sa nu pricep ce-mi povesteste X-ulescu) stiu ca cel din fata mea ma minte iar daca dupa ce-l avertizez nu renunta la ... tromboane ... il trimit la plimbare, sa-si caute alt fraier caruia sa-i spuna ca ... asa si pe dincolo.
poate nu stiu eu sa ma exprim corect..si deeacea s-a creat o ambuscada...dar cel mai bun raspuns pe care i-l pot da e sa vina in tara sa vada ce s-a intamplat defapt in lipsa lui nu?
Actele procedurale emise in situatie de mai sus sunt:
hotararea judecatoreasca prin care el a fost condamnat pentru prima infractiune la 5 ani cu supendare;mandatul de arestare pentru punerea in executare a hotararii de condamnare iar in cazul ultimelor infractiuni pe care se presupune ca le-a savarsit cu siguranta este vorba de o cerere de chemare in judecata si nu cerere de aducere in judecata.....unde spuneai ca esti studenta????