Am avut abonament Zapp persoana juridica timp de 2 ani (6 numere), timp in care am avut nenumarate probleme cu semnalul, calitatea terminalelor (bateriile infecte) si taxari aiurea. Ca o picanterie, am cerut inlocuirea bateriilor pentru doua terminate (nu mai functionau deloc) si ni s-a comunicat “nu avem pe stoc” - am solicitat inlocuirea terminalelor cu unele noi (aparusera unele mai de soi, cu slide), si ni s-a spus ca sunt doar pentru abonatii noi etc. La 31 de zile inainte de terminarea celui de-al doile an, am trimis prin posta cu confirmare de primire cererea de reziliere. Surpriza - cand am sunat dupa cateva zile sa vad daca totul este ok, mi au spus ca ei au primit solicitarea cu 27 de zile inainte de expirare, motiv pentru care nu a fost inregistrata si abonamentul s-a prelungit automat pentru inca un an. Cu alte cuvinte, desi data postei era corecta, ei au ales sa primeasca cererea..cand au vrut ei, si astfel sa nu o ia in considerare. (”nu conteaza cand ati trimis, ci cand am primit noi”). Am ignorat idiotenia, am platit si ultima factura, am predat toate telefoanele si am pus cruce. Mentionez ca nu am mai primit nici o factura de atunci. Zilele trecute insa, am primit de la o oarecare GCA - recuperare debite o scrisorica in care ne cere sa platim ceva de genul 1000 ron, ca daca nu … si urmeaza o lista (oficiul de rau platnici, sechestru pe bunuri/ executor, garda financiara, restrictie la frontiera :D etc.). Trecand peste stupizenia scrisorii si evidenta incercare de intimidare, ambele trimise la cosul de gunoi inca proprietate a firmei, trag un semnal de alarma : FIRMA DE TOATA JENA, SERVICII EXECRABILE, TOTAL DEZINTERES PENTRU FIDELIZAREA CLIENTILOR (PARCA DIN CONTRA ..), POLITICA DE LIPITOARE ORDINARA. Am inteles ca au fost preluati de T-mobile … oare stiu aia peste ce mocirla se aseaza?